Organizacja Call center dynamic sales osiągnęła 9 517 854 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 347 374 zł. Pozostałe przychody to 170 480 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 611 702 zł.
Zysk netto wyniósł 1 735 672 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 93 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 517 854 zł w 2022 roku.
• 10 864 339 zł w 2021 roku.
• 11 582 907 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 265 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 735 672 zł w 2022 roku.
• 2 355 396 zł w 2021 roku.
• 3 026 319 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center dynamic sales wynosi 16 317 807 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 029 883 zł a 24 299 409 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 731 398 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 16 317 807 zł w 2022 roku.
• 20 159 155 zł w 2021 roku.
• 23 430 344 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call center dynamic sales wyniosła 4 996 705 zł.
a
ktywa trwałe to 100 246 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 896 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 996 705 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 039 844 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 956 861 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 536 134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 996 705 zł w 2022 roku.
• 9 651 150 zł w 2021 roku.
• 5 967 267 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 43%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call center dynamic sales wyniosły 956 861 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 996 705 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -351 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 956 861 zł w 2022 roku
• 4 991 581 zł w 2021 roku
• 1 163 095 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call center dynamic sales wykazała przychody na poziomie 9 517 854 zł.
Organizacja zarobiła 2 136 497 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 400 825 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 735 672 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 075 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 400 825 zł w 2022 roku
• 550 211 zł w 2021 roku
• 709 534 zł w 2020 roku