Kanały komunikacji: czat, połączenia przychodzące i wychodzące, infolinie, back office
Zatrudnienie 360 osób w 2 lokalizacjach
Ponad 10 realizowanych projektów
Kreatywne podejście do każdej współpracy
Call Center Dynamic Sales (CCDS) to dynamiczna firma, która od 2009 roku angażuje się w realizację projektów związanych z obsługą klienta, oferując szeroki wachlarz usług z zakresu call center. CCDS wyróżnia się młodym, profesjonalnym zespołem, który jest nieustannie motywowany do osiągania wysokich wyników i przekraczania oczekiwań klientów. Organizacja stawia na kreatywność oraz innowacyjne podejście do każdego projektu, a jej celem jest pomoc klientom w osiąganiu ich marzeń biznesowych. W ofercie CCDS znajdują się różnorodne kanały komunikacji, w tym czat, połączenia przychodzące i wychodzące, infolinie oraz usługi back office, co pozwala na kompleksową obsługę klientów. Firma działa w dwóch lokalizacjach, posiada 200 stanowisk oraz zatrudnia 360 osób, co świadczy o jej ciągłym rozwoju i dostosowywaniu się do potrzeb rynku. Możliwość współpracy z licznymi partnerami, a także zaangażowanie w rozwój pracowników czynią CCDS atrakcyjnym miejscem zarówno dla klientów, jak i potencjalnych pracowników.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Call Center Dynamic Sales osiągnęła 19 871 079 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 600 907 zł. Pozostałe przychody to 270 172 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 878 009 zł.
Zysk netto wyniósł 2 722 897 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 546 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 871 079 zł w 2024 roku.
• 11 981 306 zł w 2023 roku.
• 9 517 854 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 330 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 722 897 zł w 2024 roku.
• 2 177 870 zł w 2023 roku.
• 1 735 672 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Call Center Dynamic Sales wynosi 3,16 mln zł.
EBITDA Call Center Dynamic Sales wynosi 3,16 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
377 665 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 159 299 zł w
2024 roku.
• 2 410 627 zł w
2023 roku.
• 1 981 826 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
374 812 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 3 159 299 zł w
2024 roku.
• 2 410 627 zł w
2023 roku.
• 1 981 826 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call Center Dynamic Sales wynosi 27 909 278 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 770 302 zł a 49 677 697 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 892 637 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 909 278 zł w 2024 roku.
• 20 060 546 zł w 2023 roku.
• 16 317 807 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Call Center Dynamic Sales wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,079% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Call Center Dynamic Sales charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 403 535
zł.
Koszty operacyjne Call Center Dynamic Sales wyniosły 16 441 608
zł.
Wynagrodzenia stanowią 63%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
865 061 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 403 535 zł w 2024 roku
• 5 547 902 zł w 2023 roku
• 4 163 859 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
63% w 2024 roku
•
60% w 2023 roku
•
57% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Call Center Dynamic Sales wyniosła 8 594 586 zł.
a
ktywa trwałe to 220 211 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 374 375 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 594 586 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 027 070 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 567 516 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 896 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 594 586 zł w 2024 roku.
• 5 999 110 zł w 2023 roku.
• 4 996 705 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Call Center Dynamic Sales wyniosły 3 567 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 594 586 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 122 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 567 516 zł w 2024 roku
• 1 517 068 zł w 2023 roku
• 956 861 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2024 roku
• 25% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Call Center Dynamic Sales wykazała przychody na poziomie 19 871 079 zł.
Organizacja zarobiła 3 361 311 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 638 414 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 722 897 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 76 137 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 638 414 zł w 2024 roku
• 502 506 zł w 2023 roku
• 400 825 zł w 2022 roku