Organizacja "advertpack polska" osiągnęła 2 900 649 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 900 743 zł. Pozostałe przychody to -94 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 386 209 zł.
Zysk netto wyniósł 514 534 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 133 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 900 649 zł w 2022 roku.
• 1 806 003 zł w 2021 roku.
• 1 287 048 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 154 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 514 534 zł w 2022 roku.
• 448 422 zł w 2021 roku.
• -176 726 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "advertpack polska" wynosi 4 824 170 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
832 269 zł a 7 251 624 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 622 673 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 824 170 zł w 2022 roku.
• 3 444 288 zł w 2021 roku.
• 966 084 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "advertpack polska" wyniosła 1 443 318 zł.
a
ktywa trwałe to 550 072 zł.
a
ktywa obrotowe to 893 246 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 443 318 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 109 692 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 333 626 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 443 318 zł w 2022 roku.
• 963 422 zł w 2021 roku.
• 735 991 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "advertpack polska" wyniosły 333 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 443 318 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -123 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 333 626 zł w 2022 roku
• 367 958 zł w 2021 roku
• 591 922 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "advertpack polska" wykazała przychody na poziomie 2 900 649 zł.
Organizacja zarobiła 546 283 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 31 749 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 514 534 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6350 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 31 749 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku