"ADVERTPACK POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000474709
NIP
5771976204
REGON
243261844

Podsumowanie

aktywa
1,4 mln
przychód
2,9 mln
zysk
515 tys.
wartość firmy
4,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
JAWORZNIK
Adres
LEŚNA, 6
Kod pocztowy
42-310
Rejestracja
2013-08-28
Rozpoczęcie działalności
2013-07-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE SAMODZIELNIE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU LUB PROKURENT

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "advertpack polska" osiągnęła 2 900 649 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 900 743 zł. Pozostałe przychody to -94 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 386 209 zł.
Zysk netto wyniósł 514 534 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 133 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 900 649 zł w 2022 roku.
• 1 806 003 zł w 2021 roku.
• 1 287 048 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 154 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 514 534 zł w 2022 roku.
• 448 422 zł w 2021 roku.
• -176 726 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "advertpack polska" wynosi 4 824 170 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 832 269 zł a 7 251 624 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 622 673 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 824 170 zł w 2022 roku.
• 3 444 288 zł w 2021 roku.
• 966 084 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "advertpack polska" wyniosła 1 443 318 zł.
a
ktywa trwałe to 550 072 zł.
a
ktywa obrotowe to 893 246 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 443 318 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 109 692 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 333 626 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 443 318 zł w 2022 roku.
• 963 422 zł w 2021 roku.
• 735 991 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "advertpack polska" wyniosły 333 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 443 318 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -123 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 333 626 zł w 2022 roku
• 367 958 zł w 2021 roku
• 591 922 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "advertpack polska" wykazała przychody na poziomie 2 900 649 zł.
Organizacja zarobiła 546 283 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 31 749 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 514 534 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6350 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 31 749 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "advertpack polska" wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 58% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kaźmierczak Panek Aldona posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 20.07.2023 jest Kaźmierczak Panek Aldona kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.08.2013 do 20.07.2023 był Advertpack Ltd. & Co Kg kontrolując 100% udziałów.