"PRO MARKET" A.CHUDZIK I R.MAGIERA SPÓŁKA JAWNA KRS
0000132261
NIP
9521196341
REGON
012174222

Podsumowanie

aktywa
2,6 mln
przychód
3,8 mln
zysk
348 tys.
wartość firmy
5,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
STRUGA, 21
Kod pocztowy
02-298
Rejestracja
2002-09-25
Rozpoczęcie działalności
1996-10-14
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "pro market" a.chudzik i r.magiera osiągnęła 3 766 098 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 765 284 zł. Pozostałe przychody to 815 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 416 849 zł.
Zysk netto wyniósł 348 434 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -413 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 766 098 zł w 2022 roku.
• 5 454 972 zł w 2021 roku.
• 5 519 430 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -316 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 348 434 zł w 2022 roku.
• 1 413 639 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "pro market" a.chudzik i r.magiera wynosi 5 433 201 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 528 732 zł a 9 415 246 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 770 208 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 433 201 zł w 2022 roku.
• 11 274 930 zł w 2021 roku.
• 5 796 238 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "pro market" a.chudzik i r.magiera wyniosła 2 615 026 zł.
a
ktywa trwałe to 79 697 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 535 329 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 615 026 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 038 309 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 576 718 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -214 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 615 026 zł w 2022 roku.
• 3 333 871 zł w 2021 roku.
• 3 576 073 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "pro market" a.chudzik i r.magiera wyniosły 576 718 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 615 026 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 88 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 576 718 zł w 2022 roku
• 688 904 zł w 2021 roku
• 753 916 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 21% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "pro market" a.chudzik i r.magiera wykazała przychody na poziomie 3 766 098 zł.
Organizacja zarobiła 348 434 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 348 434 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "pro market" a.chudzik i r.magiera wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki