IMAGO PUBLIC RELATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000304270
NIP
6342678174
REGON
240898430

Podsumowanie

aktywa
5,6 mln
przychód
3,8 mln
zysk
232 tys.
wartość firmy
6,9 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
DWORSKA, 1
Kod pocztowy
40-584
Rejestracja
2008-04-28
Rozpoczęcie działalności
2008-04-10
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZAD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Imago public relations osiągnęła 3 827 134 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 802 755 zł. Pozostałe przychody to 24 379 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 570 325 zł.
Zysk netto wyniósł 232 430 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -47 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 827 134 zł w 2022 roku.
• 3 357 904 zł w 2021 roku.
• 2 847 006 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -142 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 232 430 zł w 2022 roku.
• -39 751 zł w 2021 roku.
• -5343 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imago public relations wynosi 6 913 525 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 324 297 zł a 18 306 042 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -546 826 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 913 525 zł w 2022 roku.
• 5 513 446 zł w 2021 roku.
• 5 202 660 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Imago public relations wyniosła 5 639 521 zł.
a
ktywa trwałe to 2 886 686 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 752 834 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 639 521 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 576 511 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 063 010 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 639 521 zł w 2022 roku.
• 5 541 478 zł w 2021 roku.
• 5 694 579 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Imago public relations wyniosły 1 063 010 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 639 521 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 021 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 063 010 zł w 2022 roku
• 1 175 021 zł w 2021 roku
• 1 288 370 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2022 roku
• 21% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Imago public relations wykazała przychody na poziomie 3 827 134 zł.
Organizacja zarobiła 241 314 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8884 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 232 430 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -32 072 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8884 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 3839 zł w 2020 roku

Organizacja Imago public relations wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czechowski Rafał posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.

Podobne organizacje do IMAGO PUBLIC RELATIONS