38PR & CONTENT COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000508714
NIP
7282796981
REGON
101755690

Podsumowanie

aktywa
4,9 mln
przychód
9,6 mln
zysk
-797 tys.
wartość firmy
8,3 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. GDAŃSKA, 47/49
Kod pocztowy
90-729
Rejestracja
2014-05-08
Rozpoczęcie działalności
2014-04-10
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, W PRZYPADKU JEDNAK ZOBOWIĄZAŃ PRZEKRACZAJĄCYCH 10.000,00 ZŁOTYCH WYMAGANA JEST REPREZENTACJA ŁĄCZNA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja 38pr & content communication osiągnęła 9 628 064 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 609 051 zł. Pozostałe przychody to 19 014 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 405 713 zł.
Strata netto wyniosła 796 662 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1 038 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 628 064 zł w 2022 roku.
• 19 119 437 zł w 2021 roku.
• 19 486 787 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -248 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -796 662 zł w 2022 roku.
• 345 099 zł w 2021 roku.
• 105 506 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji 38pr & content communication wynosi 8 309 829 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 24 070 161 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 004 792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 309 829 zł w 2022 roku.
• 16 840 304 zł w 2021 roku.
• 15 868 005 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów 38pr & content communication wyniosła 4 863 929 zł.
a
ktywa trwałe to 1 510 228 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 353 701 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 863 929 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 521 492 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 342 438 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -104 189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 863 929 zł w 2022 roku.
• 8 798 003 zł w 2021 roku.
• 10 153 774 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -32%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania 38pr & content communication wyniosły 2 342 438 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 863 929 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -165 120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 342 438 zł w 2022 roku
• 5 179 849 zł w 2021 roku
• 6 880 719 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 59% w 2021 roku
• 68% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja 38pr & content communication wykazała przychody na poziomie 9 628 064 zł.
Organizacja zarobiła -796 662 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -796 662 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -26 898 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 78 732 zł w 2021 roku
• 87 461 zł w 2020 roku

Organizacja 38pr & content communication wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Życińska Jarosz Katarzyna posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Badziak Zbigniew posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Jarosz Grzegorz posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.