"AM ART-MEDIA AGENCJA PR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000188054
NIP
5252200089
REGON
017216899

Podsumowanie

aktywa
6,9 mln
przychód
23,8 mln
zysk
288 tys.
wartość firmy
17,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. SOLEC, 18
Kod pocztowy
00-410
Rejestracja
2004-01-14
Rozpoczęcie działalności
2001-02-01
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: -W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO LUB DWUOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, -W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z TRZECH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "am art-media agencja pr" osiągnęła 23 787 485 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 23 753 088 zł. Pozostałe przychody to 34 396 zł.
Całkowite koszty wyniosły 23 464 661 zł.
Zysk netto wyniósł 288 428 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 789 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 23 787 485 zł w 2022 roku.
• 17 289 345 zł w 2021 roku.
• 13 704 935 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -53 967 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 288 428 zł w 2022 roku.
• 1 324 280 zł w 2021 roku.
• 679 712 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "am art-media agencja pr" wynosi 17 331 268 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 319 234 zł a 59 468 711 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 621 249 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 331 268 zł w 2022 roku.
• 19 851 263 zł w 2021 roku.
• 14 265 174 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "am art-media agencja pr" wyniosła 6 863 089 zł.
a
ktywa trwałe to 190 148 zł.
a
ktywa obrotowe to 6 672 941 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 863 089 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 425 646 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 437 443 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 353 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 863 089 zł w 2022 roku.
• 9 104 043 zł w 2021 roku.
• 8 431 109 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "am art-media agencja pr" wyniosły 6 437 443 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 863 089 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 827 727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 437 443 zł w 2022 roku
• 5 066 825 zł w 2021 roku
• 5 218 171 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "am art-media agencja pr" wykazała przychody na poziomie 23 787 485 zł.
Organizacja zarobiła 423 523 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 135 095 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 288 428 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 32% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5417 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 135 095 zł w 2022 roku
• 315 195 zł w 2021 roku
• 194 021 zł w 2020 roku

Organizacja "am art-media agencja pr" wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bińczyk Arkadiusz posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Krasicki Ignacy posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.