Organizacja SC Media osiągnęła 5 436 397 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 436 397 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 974 095 zł.
Zysk netto wyniósł 2 462 302 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -59 100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 436 397 zł w 2019 roku.
• 5 365 209 zł w 2018 roku.
• 5 554 598 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -398 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 462 302 zł w 2019 roku.
• 2 387 585 zł w 2018 roku.
• 3 258 519 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT SC Media wynosi 2,56 mln zł.
EBITDA SC Media wynosi 2,58 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
424 012 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 563 838 zł w
2019 roku.
• 2 463 349 zł w
2018 roku.
• 3 411 862 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
423 167 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 581 663 zł w
2019 roku.
• 2 481 174 zł w
2018 roku.
• 3 427 997 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji SC Media wynosi 14 118 445 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
644 974 zł a 34 472 222 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 626 142 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 118 445 zł w 2019 roku.
• 13 575 585 zł w 2018 roku.
• 17 370 729 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji SC Media wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2019 roku.
• 1,84% w 2018 roku.
• 1,84% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji SC Media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,037% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,06% w 2018 roku.
• 0,10% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
SC Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla SC Media wynosi 288 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 163 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 492 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 163 tys. zł a 492 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
23 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 288 tys. zł w 2019 roku.
• 257 tys. zł w 2018 roku.
• 333 tys. zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 163 tys. zł w 2019 roku.
• 120 tys. zł w 2018 roku.
• 167 tys. zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 492 tys. zł w 2019 roku.
• 478 tys. zł w 2018 roku.
• 652 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne SC Media wyniosły 2 872 559
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-32 601 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2019 roku
• 16 867 zł w 2018 roku
• 65 201 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2019 roku
•
1% w 2018 roku
•
3% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów SC Media wyniosła 1 049 985 zł.
a
ktywa trwałe to 13 344 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 036 642 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 049 985 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 859 965 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 190 020 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 049 985 zł w 2019 roku.
• 727 899 zł w 2018 roku.
• 967 265 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 235%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 286%.
Marża operacyjna wyniosła 47%.
Marża netto wyniosła 45%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -50 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania SC Media wyniosły 190 020 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 049 985 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 770 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 190 020 zł w 2019 roku
• 129 980 zł w 2018 roku
• 122 481 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2019 roku
• 18% w 2018 roku
• 13% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja SC Media wykazała przychody na poziomie 5 436 397 zł.
Organizacja zarobiła 2 462 302 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 462 302 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja SC Media wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki