SC MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000371774
NIP
7282764739
REGON
101002222

Podsumowanie

aktywa
332 tys.
przychód
62 tys.
zysk
44 tys.
wartość firmy
467 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
BESKIDZKA, 143
Kod pocztowy
91-610
Rejestracja
2010-11-30
Rozpoczęcie działalności
2010-11-30
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sc media osiągnęła 61 553 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 601 zł. Pozostałe przychody to 60 952 zł.
Całkowite koszty wyniosły -43 562 zł.
Zysk netto wyniósł 44 163 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 553 zł w 2022 roku.
• 52 943 zł w 2021 roku.
• 49 866 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 44 163 zł w 2022 roku.
• 36 031 zł w 2021 roku.
• 35 304 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sc media wynosi 466 633 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 92 330 zł a 1 327 704 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 580 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 466 633 zł w 2022 roku.
• 395 242 zł w 2021 roku.
• 363 259 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sc media wyniosła 332 243 zł.
a
ktywa trwałe to 103 187 zł.
a
ktywa obrotowe to 229 055 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 332 243 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 331 926 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 317 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 332 243 zł w 2022 roku.
• 289 534 zł w 2021 roku.
• 253 296 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła -2,494%.
Marża netto wyniosła 72%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -335.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji nie zmienia się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sc media wyniosły 317 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 332 243 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1173 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 317 zł w 2022 roku
• 1771 zł w 2021 roku
• 1564 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sc media wykazała przychody na poziomie 61 553 zł.
Organizacja zarobiła 45 926 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1763 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 44 163 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1472 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1763 zł w 2022 roku
• 3530 zł w 2021 roku
• 3799 zł w 2020 roku

Organizacja Sc media wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 8% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Soboń Łukasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Soboń Adam posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.