WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ DO PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Jumbo Transport Poland osiągnęła 1 988 815 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 984 407 zł. Pozostałe przychody to 4408 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 976 244 zł.
Zysk netto wyniósł 8163 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 988 815 zł w 2024 roku.
• 3 129 354 zł w 2023 roku.
• 2 201 889 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8163 zł w 2024 roku.
• 83 634 zł w 2023 roku.
• 35 138 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Jumbo Transport Poland wynosi 5 tys. zł.
EBITDA Jumbo Transport Poland wynosi 5 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
2287 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4562 zł w
2024 roku.
• 91 906 zł w
2023 roku.
• 38 613 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jumbo Transport Poland wynosi 1 598 106 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
81 626 zł a 4 972 037 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 373 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 598 106 zł w 2024 roku.
• 2 660 432 zł w 2023 roku.
• 1 779 212 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Jumbo Transport Poland wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,10% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Jumbo Transport Poland charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 312 791
zł.
Koszty operacyjne Jumbo Transport Poland wyniosły 1 979 845
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
44 684 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 312 791 zł w 2024 roku
• 422 545 zł w 2023 roku
• 271 233 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2024 roku
•
14% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Jumbo Transport Poland wyniosła 735 454 zł.
a
ktywa obrotowe to 735 454 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 735 454 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 319 439 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 416 015 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 735 454 zł w 2024 roku.
• 911 286 zł w 2023 roku.
• 747 642 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Jumbo Transport Poland wyniosły 416 015 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 735 454 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 587 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 416 015 zł w 2024 roku
• 591 737 zł w 2023 roku
• 519 999 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 70% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Jumbo Transport Poland wykazała przychody na poziomie 1 988 815 zł.
Organizacja zarobiła 8970 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 807 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8163 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -353 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 807 zł w 2024 roku
• 8272 zł w 2023 roku
• 3475 zł w 2022 roku
Organizacja Jumbo Transport Poland wykazała zysk netto większy niż 43% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 42% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 43% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 42% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bąk Przemysław
posiada 100 udziałów,
które stanowią 66.7% firmy.
Nielsen Verner Villinghoj
posiada 50 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.
Największym udziałowcem od 30.07.2014 jest
Bąk Przemysław
kontrolujący 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.06.2011 do 30.07.2014:
• Podlewski Grzegorz (33% udziałów)
• Bąk Przemysław (33% udziałów)
• Nielsen Verner Villinghoj (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.01.2011 do 08.06.2011:
• Podlewski Grzegorz (33% udziałów)
• Bąk Przemysław (33% udziałów)