WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA I PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ - LOYALTY SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. DZIAŁAJĄCY PRZEZ ZARZĄD. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPÓŁCE BĘDĄCEJ KOMPLEMENTARIUSZEM UPOWAŻNIONY JEST: -W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI -W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI - SAMODZIELNIE, BĄDŹ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT-DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Kreacja materiałów reklamowych i identyfikacji wizualnej
Zespół z doświadczeniem w nieruchomościach i nowoczesnych technologiach
Loyalty Solutions to firma specjalizująca się w marketingu oraz public relations, która nawiązuje do blisko 10-letniego doświadczenia w tworzeniu skutecznych strategii komunikacyjnych. Została założona jako odrębna marka w 2015 roku, wyodrębniając się z grupy The Blue Ocean Investment Group. Główne biura mieszczą się w Warszawie i Krakowie. Loyalty Solutions wyróżnia się na tle konkurencji interdyscyplinarnym zespołem, który łączy wiedzę z zakresu nieruchomości komercyjnych, mediów oraz nowoczesnych technologii. Firma kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb klientów oraz kreatywne podejście do realizacji ich celów biznesowych. W ofercie znajdują się usługi z zakresu strategii marketingowej, kreacji komunikacji wizualnej, organizacji wydarzeń oraz media relations. Dzięki niezależności oraz elastyczności, Loyalty Solutions szybko reaguje na zmieniające się potrzeby rynku, zapewniając klientom innowacyjne i dopasowane rozwiązania. Z sukcesem współpracuje z wieloma renomowanymi firmami, co potwierdzają osiągnięcia i zaufanie, jakim darzą ją klienci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Loyalty Solutions osiągnęła 1 228 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 228 988 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 431 146 zł.
Strata netto wyniosła 202 159 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -314 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 228 990 zł w 2024 roku.
• 2 411 794 zł w 2023 roku.
• 3 001 195 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -74 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -202 159 zł w 2024 roku.
• -287 033 zł w 2023 roku.
• 842 062 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty Solutions wynosi 1 102 964 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 072 475 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -405 490 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 102 964 zł w 2024 roku.
• 2 043 119 zł w 2023 roku.
• 6 019 577 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Loyalty Solutions wynosi 0,52%. To oznacza, że firma ma szansę 0,52% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,066% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,52% w 2024 roku.
• 0,42% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Loyalty Solutions charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 322 971
zł.
Koszty operacyjne Loyalty Solutions wyniosły 1 410 291
zł.
Wynagrodzenia stanowią 23%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4228 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 322 971 zł w 2024 roku
• 364 030 zł w 2023 roku
• 298 158 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
23% w 2024 roku
•
14% w 2023 roku
•
14% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Loyalty Solutions wyniosła 1 113 565 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 113 565 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 113 565 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 378 183 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 735 382 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 113 565 zł w 2024 roku.
• 1 073 718 zł w 2023 roku.
• 2 030 813 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -53%.
Marża operacyjna wyniosła -15%.
Marża netto wyniosła -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Loyalty Solutions wyniosły 735 382 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 113 565 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 56 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 735 382 zł w 2024 roku
• 493 376 zł w 2023 roku
• 1 163 438 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2024 roku
• 46% w 2023 roku
• 57% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Loyalty Solutions wykazała przychody na poziomie 1 228 990 zł.
Organizacja zarobiła -202 159 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -202 159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 80 205 zł w 2022 roku