BRAND PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000947425
NIP
8133872996
REGON
520980214

Podsumowanie

aktywa
199 tys.
przychód
682 tys.
zysk
54 tys.
wartość firmy
719 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
AL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO, 91
Kod pocztowy
35-304
Rejestracja
2022-01-18
Rozpoczęcie działalności
2022-01-18
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand promotion osiągnęła 681 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 681 990 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 627 854 zł.
Zysk netto wyniósł 54 136 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 681 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 681 990 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 54 136 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 136 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand promotion wynosi 719 308 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 48 102 zł a 1 704 976 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 719 308 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 719 308 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand promotion wyniosła 199 105 zł.
a
ktywa obrotowe to 199 105 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 199 105 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 64 136 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 134 969 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 199 105 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 84.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand promotion wyniosły 134 969 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 199 105 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 134 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 134 969 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand promotion wykazała przychody na poziomie 681 990 zł.
Organizacja zarobiła 65 015 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 879 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 136 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 879 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 879 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Brand promotion wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ostrowski Arkadiusz posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Pirga Agnieszka posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.