Organizacja Lingaro ecommerce osiągnęła 14 356 805 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 292 616 zł. Pozostałe przychody to 64 188 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 118 875 zł.
Zysk netto wyniósł 2 173 741 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 621 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 356 805 zł w 2022 roku.
• 12 739 179 zł w 2021 roku.
• 13 514 433 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 371 689 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 173 741 zł w 2022 roku.
• 1 912 522 zł w 2021 roku.
• 1 773 288 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lingaro ecommerce wynosi 24 619 088 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 352 920 zł a 35 892 012 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 807 388 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 619 088 zł w 2022 roku.
• 20 637 501 zł w 2021 roku.
• 19 390 997 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lingaro ecommerce wyniosła 9 853 548 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 853 548 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 853 548 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 470 560 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 382 988 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 772 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 853 548 zł w 2022 roku.
• 7 945 351 zł w 2021 roku.
• 5 751 853 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lingaro ecommerce wyniosły 1 382 988 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 853 548 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 119 809 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 382 988 zł w 2022 roku
• 1 952 518 zł w 2021 roku
• 1 367 556 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 24% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lingaro ecommerce wykazała przychody na poziomie 14 356 805 zł.
Organizacja zarobiła 2 374 369 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 200 628 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 173 741 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 34 507 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 200 628 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku