WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE W PRZYPADKU POWOŁANIA: A) ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO PREZESOWI ZARZĄDU LUB WICEPREZESOWI ZARZĄDU, A TAKŻE DWÓM CZŁONKOM ZARZĄDU LUB JEDNEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM B) ZARZADU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONKOWI ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Pełen zakres usług od koncepcji do utrzymania projektów
Specjalizacja w technologii open source
21 lokalizacji, ponad 2000 ekspertów
CREATIVESTYLE POLSKA to agencja e-commerce działająca w Krakowie, Monachium i Hamburgu. Wchodzi w skład Grupy Smile, lidera na rynku europejskim w zakresie cyfrowych rozwiązań opartych na technologiach Open Source. Agencja skupia się na dostarczaniu innowacyjnych i skrojonych na miarę produktów cyfrowych, specjalizując się w obszarach e-commerce oraz tworzeniu niestandardowych stron internetowych. Oferta firmy obejmuje pełen zakres usług od wstępnej koncepcji, poprzez doświadczenia użytkownika (UX) i projektowanie interfejsów (UI), aż po realizację projektów B2C i B2B Commerce, integrację systemów ERP oraz produkcję treści. W procesie utrzymania projektów, creativestyle zapewnia hosting w chmurze i marketing efektywnościowy.Punktem odniesienia dla działalności agencji jest wykorzystanie open source jako bazy technologicznej, co pozwala na elastyczne dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki takiemu podejściu, creativestyle unika uzależnienia od dostawców technologii, co dodatkowo wpływa na ochronę danych i znaczne zmniejszenie kosztów. Agencja może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem, obejmując swoją działalnością 21 lokalizacji i zatrudniając ponad 2000 ekspertów. Projekty realizowane przez firmę, takie jak rebranding i migracja do e-commerce dla Miele oraz rozwój globalnej platformy B2B dla Einhell, wyróżniają się nowoczesnym podejściem i efektywnością. Creativestyle wspiera swoich klientów na każdym etapie działalności cyfrowej, przyczyniając się do ich sukcesów i długoterminowego rozwoju.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creativestyle polska osiągnęła 19 001 354 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 001 354 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 17 366 519 zł.
Zysk netto wyniósł 1 634 835 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 326 496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 001 354 zł w 2023 roku.
• 14 664 183 zł w 2022 roku.
• 10 997 201 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 246 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 634 835 zł w 2023 roku.
• 500 994 zł w 2022 roku.
• -90 032 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creativestyle polska wynosi 2,03 mln zł.
EBITDA Creativestyle polska wynosi 2,17 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
303 267 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 031 987 zł w
2023 roku.
• 630 787 zł w
2022 roku.
• -25 739 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
317 447 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 165 557 zł w
2023 roku.
• 707 136 zł w
2022 roku.
• 79 427 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativestyle polska wynosi 21 584 903 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 377 996 zł a 47 503 385 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 846 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 21 584 903 zł w 2023 roku.
• 12 931 967 zł w 2022 roku.
• 8 107 592 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativestyle polska wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,50% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 553 741
zł.
Koszty operacyjne Creativestyle polska wyniosły 16 969 367
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
284 306 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 553 741 zł w 2023 roku
• 2 772 943 zł w 2022 roku
• 2 271 192 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2023 roku
•
20% w 2022 roku
•
21% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativestyle polska wyniosła 4 592 277 zł.
a
ktywa trwałe to 160 409 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 431 868 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 592 277 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 170 661 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 421 616 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 625 565 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 592 277 zł w 2023 roku.
• 2 798 928 zł w 2022 roku.
• 2 089 135 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativestyle polska wyniosły 1 421 616 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 592 277 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 212 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 421 616 zł w 2023 roku
• 1 263 102 zł w 2022 roku
• 1 054 302 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativestyle polska wykazała przychody na poziomie 19 001 354 zł.
Organizacja zarobiła 2 031 332 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 396 497 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 634 835 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 59 228 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 396 497 zł w 2023 roku
• 108 085 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku