WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRAWO DO REPREZENTACJI SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE W PRZYPADKU POWOŁANIA: A) ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - JEDNOOSOBOWO PREZESOWI ZARZĄDU LUB WICEPREZESOWI ZARZĄDU, A TAKŻE DWÓM CZŁONKOM ZARZĄDU LUB JEDNEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM B) ZARZADU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONKOWI ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Pełen zakres usług od koncepcji do utrzymania projektów
Specjalizacja w technologii open source
21 lokalizacji, ponad 2000 ekspertów
CREATIVESTYLE POLSKA to agencja e-commerce działająca w Krakowie, Monachium i Hamburgu. Wchodzi w skład Grupy Smile, lidera na rynku europejskim w zakresie cyfrowych rozwiązań opartych na technologiach Open Source. Agencja skupia się na dostarczaniu innowacyjnych i skrojonych na miarę produktów cyfrowych, specjalizując się w obszarach e-commerce oraz tworzeniu niestandardowych stron internetowych. Oferta firmy obejmuje pełen zakres usług od wstępnej koncepcji, poprzez doświadczenia użytkownika (UX) i projektowanie interfejsów (UI), aż po realizację projektów B2C i B2B Commerce, integrację systemów ERP oraz produkcję treści. W procesie utrzymania projektów, creativestyle zapewnia hosting w chmurze i marketing efektywnościowy.Punktem odniesienia dla działalności agencji jest wykorzystanie open source jako bazy technologicznej, co pozwala na elastyczne dostosowanie rozwiązań do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki takiemu podejściu, creativestyle unika uzależnienia od dostawców technologii, co dodatkowo wpływa na ochronę danych i znaczne zmniejszenie kosztów. Agencja może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem, obejmując swoją działalnością 21 lokalizacji i zatrudniając ponad 2000 ekspertów. Projekty realizowane przez firmę, takie jak rebranding i migracja do e-commerce dla Miele oraz rozwój globalnej platformy B2B dla Einhell, wyróżniają się nowoczesnym podejściem i efektywnością. Creativestyle wspiera swoich klientów na każdym etapie działalności cyfrowej, przyczyniając się do ich sukcesów i długoterminowego rozwoju.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creativestyle Polska osiągnęła 22 988 898 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 988 898 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 701 642 zł.
Zysk netto wyniósł 3 287 256 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 563 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 988 898 zł w 2024 roku.
• 19 001 354 zł w 2023 roku.
• 14 664 183 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 447 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 287 256 zł w 2024 roku.
• 1 634 835 zł w 2023 roku.
• 500 994 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creativestyle Polska wynosi 4,12 mln zł.
EBITDA Creativestyle Polska wynosi 4,3 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
558 834 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 124 220 zł w
2024 roku.
• 2 031 987 zł w
2023 roku.
• 630 787 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
577 072 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 300 381 zł w
2024 roku.
• 2 165 557 zł w
2023 roku.
• 707 136 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativestyle Polska wynosi 33 318 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4 843 438 zł a 57 472 246 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 116 442 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 33 318 396 zł w 2024 roku.
• 21 584 903 zł w 2023 roku.
• 12 931 967 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativestyle Polska wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Creativestyle Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 719 053
zł.
Koszty operacyjne Creativestyle Polska wyniosły 18 864 678
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
267 307 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 719 053 zł w 2024 roku
• 3 553 741 zł w 2023 roku
• 2 772 943 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
20% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativestyle Polska wyniosła 9 023 605 zł.
a
ktywa trwałe to 115 791 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 907 814 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 023 605 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 457 918 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 565 688 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 169 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 023 605 zł w 2024 roku.
• 4 592 277 zł w 2023 roku.
• 2 798 928 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 36%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativestyle Polska wyniosły 2 565 688 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 023 605 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 28%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 345 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 565 688 zł w 2024 roku
• 1 421 616 zł w 2023 roku
• 1 263 102 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 28% w 2024 roku
• 31% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativestyle Polska wykazała przychody na poziomie 22 988 898 zł.
Organizacja zarobiła 4 084 056 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 796 800 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 287 256 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 107 953 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 796 800 zł w 2024 roku
• 396 497 zł w 2023 roku
• 108 085 zł w 2022 roku