LOYALTY PARTNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000290350
NIP
5272558871
REGON
141088936

Podsumowanie

aktywa
79,5 mln
przychód
109,7 mln
zysk
3,9 mln
wartość firmy
108,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TOWAROWA, 28
Kod pocztowy
00-839
Rejestracja
2007-11-02
Rozpoczęcie działalności
2007-08-28
Kapitał zakładowy
16919100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU, GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Loyalty partner polska osiągnęła 109 713 724 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 109 474 658 zł. Pozostałe przychody to 239 066 zł.
Całkowite koszty wyniosły 105 618 090 zł.
Zysk netto wyniósł 3 856 568 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 15 270 568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 109 713 724 zł w 2022 roku.
• 85 958 121 zł w 2021 roku.
• 67 281 247 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2 533 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 856 568 zł w 2022 roku.
• 5 528 725 zł w 2021 roku.
• 2 324 372 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty partner polska wynosi 108 393 721 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 19 824 965 zł a 274 284 311 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 230 626 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 108 393 721 zł w 2022 roku.
• 96 352 851 zł w 2021 roku.
• 54 151 651 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Loyalty partner polska wyniosła 79 529 814 zł.
a
ktywa trwałe to 1 719 814 zł.
a
ktywa obrotowe to 77 810 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 79 529 814 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 433 286 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 096 528 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 949 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 79 529 814 zł w 2022 roku.
• 75 713 254 zł w 2021 roku.
• 70 249 810 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Loyalty partner polska wyniosły 53 096 528 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 79 529 814 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6 515 707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 096 528 zł w 2022 roku
• 53 136 536 zł w 2021 roku
• 90 201 817 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 128% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Loyalty partner polska wykazała przychody na poziomie 109 713 724 zł.
Organizacja zarobiła 5 250 241 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 393 673 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 856 568 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 142 972 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 393 673 zł w 2022 roku
• 2 317 643 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Loyalty partner polska wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Payback Gmbh posiada 169191 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.02.2022 jest Payback Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.01.2019 do 16.02.2022 był Payback Gmbh kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 01.07.2009 do 21.01.2019 najwięcej udziałów posiadał Payback Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.