Organizacja PMT Marketing System W Likwidacji osiągnęła 1 351 497 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 096 201 zł. Pozostałe przychody to 255 296 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 125 012 zł.
Strata netto wyniosła 28 811 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -26 035 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 351 497 zł w 2019 roku.
• 31 762 710 zł w 2018 roku.
• 53 421 914 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 283 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 811 zł w 2019 roku.
• 583 155 zł w 2018 roku.
• 2 538 695 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT PMT Marketing System W Likwidacji wynosi -239 tys. zł.
EBITDA PMT Marketing System W Likwidacji wynosi -36 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
4914 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -238 868 zł w
2019 roku.
• -734 585 zł w
2018 roku.
• -248 697 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
210 474 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -35 557 zł w
2019 roku.
• -193 601 zł w
2018 roku.
• 385 392 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji PMT Marketing System W Likwidacji wynosi 900 998 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 378 744 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 24 304 320 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 900 998 zł w 2019 roku.
• 25 189 886 zł w 2018 roku.
• 49 509 639 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji PMT Marketing System W Likwidacji wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2019 roku.
• 1,86% w 2018 roku.
• 1,88% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji PMT Marketing System W Likwidacji wynosi 1,14%. To oznacza, że firma ma szansę 1,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,371% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,14% w 2019 roku.
• 0,30% w 2018 roku.
• 0,40% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
PMT Marketing System W Likwidacji charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla PMT Marketing System W Likwidacji wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 44 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 44 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
531 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 533 tys. zł w 2018 roku.
• 1,06 mln zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 44 tys. zł w 2019 roku.
• 1,21 mln zł w 2018 roku.
• 2,02 mln zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 90 266
zł.
Koszty operacyjne PMT Marketing System W Likwidacji wyniosły 1 335 070
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-2 438 083 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 90 266 zł w 2019 roku
• 5 070 320 zł w 2018 roku
• 4 966 431 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2019 roku
•
16% w 2018 roku
•
10% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów PMT Marketing System W Likwidacji wyniosła 943 459 zł.
a
ktywa obrotowe to 943 459 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 943 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -410 494 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 353 953 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7 974 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 943 459 zł w 2019 roku.
• 6 181 359 zł w 2018 roku.
• 16 892 524 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania PMT Marketing System W Likwidacji wyniosły 1 353 953 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 943 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 144%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5 275 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 353 953 zł w 2019 roku
• 3 938 525 zł w 2018 roku
• 11 905 526 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 144% w 2019 roku
• 64% w 2018 roku
• 70% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja PMT Marketing System W Likwidacji wykazała przychody na poziomie 1 351 497 zł.
Organizacja zarobiła -28 811 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 811 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku