Organizacja Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP osiągnęła 1 354 379 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 354 379 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 385 206 zł.
Strata netto wyniosła 30 827 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 51 806 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 354 379 zł w 2024 roku.
• 3 376 975 zł w 2023 roku.
• 1 282 804 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -30 827 zł w 2024 roku.
• 200 858 zł w 2023 roku.
• -11 627 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wynosi -30 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wynosi -23 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
7833 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -29 990 zł w
2024 roku.
• 237 979 zł w
2023 roku.
• -9674 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
10 598 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -22 610 zł w
2024 roku.
• 342 354 zł w
2023 roku.
• -2665 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wynosi 1 100 226 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 385 947 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 844 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 100 226 zł w 2024 roku.
• 5 653 512 zł w 2023 roku.
• 1 069 573 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2024 roku.
• 1,88% w 2023 roku.
• 1,88% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wynosi 38 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 90 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 90 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
1 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 38 tys. zł w 2024 roku.
• 300 tys. zł w 2023 roku.
• 40 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 36 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 90 tys. zł w 2024 roku.
• 793 tys. zł w 2023 roku.
• 97 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 499 698
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wyniosły 1 384 369
zł.
Wynagrodzenia stanowią 36%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 016 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 499 698 zł w 2024 roku
• 1 217 261 zł w 2023 roku
• 402 902 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
36% w 2024 roku
•
39% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wyniosła 295 582 zł.
a
ktywa trwałe to 4922 zł.
a
ktywa obrotowe to 290 660 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 295 582 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 263 076 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 32 506 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 295 582 zł w 2024 roku.
• 3 750 281 zł w 2023 roku.
• 325 656 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wyniosły 32 506 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 295 582 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 32 506 zł w 2024 roku
• 285 260 zł w 2023 roku
• 39 829 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2024 roku
• 8% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowo - Informacyjna TOP wykazała przychody na poziomie 1 354 379 zł.
Organizacja zarobiła -30 827 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -30 827 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -783 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 32 420 zł w 2023 roku
• 387 zł w 2022 roku