"AGENCJA REKLAMOWO - INFORMACYJNA TOP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000096420
NIP
6111015539
REGON
230278504

Podsumowanie

aktywa
326 tys.
przychód
1,3 mln
zysk
-12 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
JELENIA GÓRA
Adres
PLAC KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO, 45
Kod pocztowy
58-500
Rejestracja
2002-03-01
Rozpoczęcie działalności
1995-10-16
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SPÓŁKI SKŁADA SIĘ Z DWÓCH CZŁONKÓW, TJ. PREZESA ZARZĄDU I WICEPREZESA ZARZĄDU, KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU MOŻE DZIAŁAĆ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "agencja reklamowo - informacyjna top" osiągnęła 1 282 804 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 282 804 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 294 431 zł.
Strata netto wyniosła 11 627 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 58 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 282 804 zł w 2022 roku.
• 1 131 896 zł w 2021 roku.
• 1 029 201 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4525 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 627 zł w 2022 roku.
• 1357 zł w 2021 roku.
• 33 913 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "agencja reklamowo - informacyjna top" wynosi 1 069 573 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 207 010 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 850 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 069 573 zł w 2022 roku.
• 983 116 zł w 2021 roku.
• 1 043 859 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "agencja reklamowo - informacyjna top" wyniosła 325 656 zł.
a
ktywa trwałe to 9794 zł.
a
ktywa obrotowe to 315 862 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 325 656 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 285 827 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 39 829 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 325 656 zł w 2022 roku.
• 406 388 zł w 2021 roku.
• 453 744 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "agencja reklamowo - informacyjna top" wyniosły 39 829 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 325 656 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -15 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 39 829 zł w 2022 roku
• 108 934 zł w 2021 roku
• 157 647 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
• 35% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "agencja reklamowo - informacyjna top" wykazała przychody na poziomie 1 282 804 zł.
Organizacja zarobiła -11 240 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 387 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 627 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1019 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 387 zł w 2022 roku
• 678 zł w 2021 roku
• 4770 zł w 2020 roku

Organizacja "agencja reklamowo - informacyjna top" wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 38% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 38% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pragłowski Ryszard posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Malik Janusz posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.