ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BRANŻY INTERNETOWEJ INTERACTIVE ADVERTISING BUREAU POLSKA KRS
0000258896
NIP
5213418625
REGON
140780831

Podsumowanie

aktywa
2,8 mln
przychód
4,8 mln
zysk
80 tys.
wartość firmy
4,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 39
Kod pocztowy
02-508
Rejestracja
2006-06-13
Rozpoczęcie działalności
2006-12-06
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
ZWIĄZEK PRACODAWCÓW
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI PODMIOTU UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Związek pracodawców branży internetowej interactive advertising bureau polsk osiągnęła 4 765 977 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 737 187 zł. Pozostałe przychody to 28 790 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 656 891 zł.
Zysk netto wyniósł 80 296 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 332 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 765 977 zł w 2022 roku.
• 3 717 404 zł w 2021 roku.
• 3 292 163 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 15 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 80 296 zł w 2022 roku.
• 66 146 zł w 2021 roku.
• 30 217 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Związek pracodawców branży internetowej interactive advertising bureau polsk wynosi 4 289 211 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 790 710 zł a 11 914 941 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 358 419 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 289 211 zł w 2022 roku.
• 3 473 341 zł w 2021 roku.
• 2 996 520 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Związek pracodawców branży internetowej interactive advertising bureau polsk wyniosła 2 785 097 zł.
a
ktywa trwałe to 77 660 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 707 437 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 785 097 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 054 279 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 730 818 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 173 356 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 785 097 zł w 2022 roku.
• 2 705 953 zł w 2021 roku.
• 2 429 436 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Związek pracodawców branży internetowej interactive advertising bureau polsk wyniosły 1 730 818 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 785 097 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 73 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 730 818 zł w 2022 roku
• 1 731 970 zł w 2021 roku
• 1 521 598 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 63% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Związek pracodawców branży internetowej interactive advertising bureau polsk wykazała przychody na poziomie 4 765 977 zł.
Organizacja zarobiła 80 296 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 80 296 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Związek pracodawców branży internetowej interactive advertising bureau polsk wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.6%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do ZWIĄZEK PRACODAWCÓW BRANŻY INTERNETOWEJ INTERACTIVE ADVERTISING BUREAU POLSK

Organizacja Numer KRS
1
0000225038
2
0000259970
3
0000701610
4
0000061742
5
0000114107
6
0000093867
7
0000033681
8
0000020776
9
0000043252
10
0000250359
11
0000064111
12
0000026479
13
0000019286
14
0000076985
15
0000226582
16
0000025768
17
0000038085
18
0000085504
19
0000243658
20
0000067104
21
0000095169
22
0000039553
23
0000075274
24
0000074497
25
0000052883
26
0000165767
27
0000140203
28
0000015704
29
0000035463
30
0000068852