INTERACTIVE ADVERTISING INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000528286NIP
7010441063REGON
147451527
Podsumowanie
aktywa
2,1 mln
przychód
4,7 mln
zysk
170 tys.
wartość firmy
4,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 39
Kod pocztowy
02-508
Rejestracja
2014-11-03
Rozpoczęcie działalności
2014-11-03
Kapitał zakładowy
75000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Interactive advertising institute osiągnęła 4 731 197 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 715 512 zł. Pozostałe przychody to 15 684 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 545 473 zł.
Zysk netto wyniósł 170 039 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 215 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 731 197 zł w 2022 roku.
• 4 711 449 zł w 2021 roku.
• 3 144 181 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 170 039 zł w 2022 roku.
• 499 571 zł w 2021 roku.
• -23 208 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Interactive advertising institute wynosi 4 433 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
599 553 zł a 11 827 992 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 331 525 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 433 840 zł w 2022 roku.
• 5 611 274 zł w 2021 roku.
• 2 193 467 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Interactive advertising institute wyniosła 2 055 631 zł.
a
ktywa trwałe to 7058 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 048 572 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 055 631 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 799 405 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 256 226 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 184 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 055 631 zł w 2022 roku.
• 2 281 759 zł w 2021 roku.
• 1 833 736 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Interactive advertising institute wyniosły 1 256 226 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 055 631 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 256 226 zł w 2022 roku
• 1 652 394 zł w 2021 roku
• 1 703 941 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2022 roku
• 72% w 2021 roku
• 93% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Interactive advertising institute wykazała przychody na poziomie 4 731 197 zł.
Organizacja zarobiła 172 630 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2591 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 170 039 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 466 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2591 zł w 2022 roku
• 50 758 zł w 2021 roku
• 5508 zł w 2020 roku
Organizacja Interactive advertising institute wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.