INTERACTIVE ADVERTISING INSTITUTE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000528286
NIP
7010441063
REGON
147451527

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
3,3 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
6,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
86 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
5,6 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PUŁAWSKA, 39
Kod pocztowy
02-508
Rejestracja
2014-11-03
Rozpoczęcie działalności
2014-11-03
Kapitał zakładowy
75000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
e.opach@dimaq.eu
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
  • Wprowadzenie międzynarodowego standardu kwalifikacji w marketingu cyfrowym.
  • Oferowanie certyfikacji na trzech poziomach: Student, Basic, Professional.
  • Przeprowadzanie egzaminów sprawdzających wiedzę w 12 obszarach e-marketingu.
  • Organizowanie szkoleń oraz akredytowanych wydarzeń zwiększających kompetencje zawodowe.
  • Wsparcie dla pracodawców w weryfikacji kwalifikacji pracowników.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Interactive Advertising Institute osiągnęła 6 702 197 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 6 656 244 zł. Pozostałe przychody to 45 953 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 6 569 808 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 86 436 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 435 212 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 702 197 zł w 2024 roku.
• 6 421 839 zł w 2023 roku.
• 4 731 197 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 238 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 86 436 zł w 2024 roku.
• 191 513 zł w 2023 roku.
• 170 039 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Interactive Advertising Institute wynosi 43 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Interactive Advertising Institute wynosi 46 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 8498 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 43 128 zł w 2024 roku.
• 198 161 zł w 2023 roku.
• 166 099 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBITDA wynosi 8658 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 46 337 zł w 2024 roku.
• 202 011 zł w 2023 roku.
• 169 949 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Interactive Advertising Institute wynosi 5 621 893 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 808 016 zł a 16 755 494 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 406 526 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 621 893 zł w 2024 roku.
• 5 790 469 zł w 2023 roku.
• 4 433 840 zł w 2022 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Interactive Advertising Institute wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Interactive Advertising Institute wynosi 0,42%. To oznacza, że firma ma szansę 0,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,42% w 2024 roku.
• 0,18% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Interactive Advertising Institute charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla Interactive Advertising Institute wynosi 181 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 6 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 377 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 6 tys. zł a 377 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi 19 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 181 tys. zł w 2024 roku.
• 176 tys. zł w 2023 roku.
• 138 tys. zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 6 tys. zł w 2024 roku.
• 30 tys. zł w 2023 roku.
• 25 tys. zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 377 tys. zł w 2024 roku.
• 346 tys. zł w 2023 roku.
• 277 tys. zł w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 377 535 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Interactive Advertising Institute wyniosły 6 613 116 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 21% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 129 852 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 377 535 zł w 2024 roku
• 1 505 344 zł w 2023 roku
• 967 317 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 24% w 2023 roku
• 21% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Interactive Advertising Institute wyniosła 3 293 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 3 293 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 293 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 077 355 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 216 097 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 308 315 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 293 451 zł w 2024 roku.
• 2 912 322 zł w 2023 roku.
• 2 055 631 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 69.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Interactive Advertising Institute wyniosły 2 216 097 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 293 451 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 151 864 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 216 097 zł w 2024 roku
• 1 921 404 zł w 2023 roku
• 1 256 226 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2024 roku
• 66% w 2023 roku
• 61% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Interactive Advertising Institute wykazała przychody na poziomie 6 702 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 88 313 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1877 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 86 436 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 231 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1877 zł w 2024 roku
• 72 419 zł w 2023 roku
• 2591 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Interactive Advertising Institute wykazała zysk netto większy niż 81% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska posiada 1500 udziałów, które stanowią 100.0% firmy.

Podobne organizacje do INTERACTIVE ADVERTISING INSTITUTE

Organizacja Numer KRS
1
0000791199
2
0000654750
3
0000386425
4
0000803214
5
0000652659
6
0001016562
7
0000524073
8
0000874252
9
0000718373
10
0000406150
11
0000920046
12
0000534842
13
0000914559
14
0000151624
15
0000750632
16
0000946527
17
0000973297
18
0000420927
19
0000538336
20
0000262285
21
0000476098
22
0000285181
23
0000923016
24
0000177154
25
0000537247
26
0000759916
27
0000323798
28
0000357515
29
0000193640
30
0000703654