Dostawa sprzętu audio dla studiów nagraniowych i masteringowych.
Dystrybucja produktów renomowanych marek takich jak Neve i API.
Oferowanie jedynie sprawdzonego sprzętu o wysokiej jakości i precyzji.
Edukacja klientów poprzez bloga z poradami i nowinkami branżowymi.
Podkreślenie roli realizatorów jako artystów w procesie tworzenia muzyki.
MUSICTOOLZ to specjalistyczna firma zajmująca się dostarczaniem wysokiej jakości sprzętu audio dla studiów nagraniowych, masteringowych, telewizyjnych oraz radiowych. Misją organizacji jest oferowanie muzykom oraz realizatorom dostępu do najlepszych narzędzi, które wspierają ich artystyczne działania. W ofercie MUSICTOOLZ znajdują się produkty wyłącznie renomowanych marek, takich jak Neve, API, Chandler Limited, EMI oraz Telefunken USA, co podkreśla dbałość firmy o jakość i precyzję oferowanego sprzętu. Organizacja wyróżnia się na tle konkurencji poprzez staranny dobór asortymentu, w którym znajdują się jedynie urządzenia, które zostały przetestowane i uznane za doskonałe. Dodatkowo, MUSICTOOLZ prowadzi bloga, w którym dzieli się wiedzą na temat używania sprzętu oraz nowinkami w branży audio, co podkreśla ich zaangażowanie w edukację i wsparcie klientów. Historia MUSICTOOLZ to przede wszystkim pasja i chęć zapewnienia artystom odpowiednich narzędzi, które pozwolą im na swobodne tworzenie muzyki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Musictoolz osiągnęła 3 662 051 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 655 828 zł. Pozostałe przychody to 6223 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 537 908 zł.
Zysk netto wyniósł 117 919 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 184 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 662 051 zł w 2024 roku.
• 4 315 946 zł w 2023 roku.
• 2 475 610 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -23 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 117 919 zł w 2024 roku.
• 377 446 zł w 2023 roku.
• 41 701 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Musictoolz wynosi 185 tys. zł.
EBITDA Musictoolz wynosi 223 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
22 318 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 185 383 zł w
2024 roku.
• 499 789 zł w
2023 roku.
• 110 606 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
17 244 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 222 641 zł w
2024 roku.
• 537 047 zł w
2023 roku.
• 184 424 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Musictoolz wynosi 4 238 169 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 179 191 zł a 9 155 127 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 174 156 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 238 169 zł w 2024 roku.
• 5 623 766 zł w 2023 roku.
• 2 770 813 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Musictoolz wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Musictoolz charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 378 033
zł.
Koszty operacyjne Musictoolz wyniosły 3 470 445
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
34 916 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 378 033 zł w 2024 roku
• 215 192 zł w 2023 roku
• 94 192 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Musictoolz wyniosła 2 773 859 zł.
a
ktywa trwałe to 1 003 352 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 770 506 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 773 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 766 834 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 007 025 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 248 927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 773 859 zł w 2024 roku.
• 2 888 735 zł w 2023 roku.
• 2 397 995 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Musictoolz wyniosły 1 007 025 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 773 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 55 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 007 025 zł w 2024 roku
• 1 239 821 zł w 2023 roku
• 1 126 526 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2024 roku
• 43% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Musictoolz wykazała przychody na poziomie 3 662 051 zł.
Organizacja zarobiła 118 891 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 972 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 117 919 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6621 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 972 zł w 2024 roku
• 38 895 zł w 2023 roku
• 4656 zł w 2022 roku
Organizacja Musictoolz wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.6%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Żywiecki Konrad
posiada 90 udziałów,
które stanowią 90.0% firmy.