"PERT PUBLIC RELATIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000139646
NIP
5262141046
REGON
012948913

Podsumowanie

aktywa
565 tys.
przychód
84 tys.
zysk
28 tys.
wartość firmy
401 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 93
Kod pocztowy
02-001
Rejestracja
2002-11-19
Rozpoczęcie działalności
1998-03-02
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "pert public relations" osiągnęła 83 719 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 83 719 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 55 609 zł.
Zysk netto wyniósł 28 110 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -356 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 719 zł w 2022 roku.
• 51 991 zł w 2021 roku.
• 92 647 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 10 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 110 zł w 2022 roku.
• 3698 zł w 2021 roku.
• 50 596 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "pert public relations" wynosi 401 403 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 125 579 zł a 1 243 469 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 453 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 401 403 zł w 2022 roku.
• 261 520 zł w 2021 roku.
• 473 442 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "pert public relations" wyniosła 565 288 zł.
a
ktywa trwałe to 22 148 zł.
a
ktywa obrotowe to 543 140 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 565 288 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 310 867 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 254 420 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 565 288 zł w 2022 roku.
• 532 559 zł w 2021 roku.
• 528 528 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 34%.
Marża netto wyniosła 34%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "pert public relations" wyniosły 254 420 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 565 288 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 254 420 zł w 2022 roku
• 249 801 zł w 2021 roku
• 249 468 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2022 roku
• 47% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "pert public relations" wykazała przychody na poziomie 83 719 zł.
Organizacja zarobiła 28 110 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 110 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "pert public relations" wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Przepiórkowski Michał posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Przepiórkowska Marzena posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 16.09.2016 jest Przepiórkowski Michał kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.11.2002 do 16.09.2016 był Karpiński Waldemar kontrolując 60% udziałów.