Produkcja odzieży streetwearowej inspirowanej Staffordshire Bull Terrier.
Lokalne szycie odzieży w Polsce z dbałością o jakość i środowisko.
Projekty graficzne tworzone przez polskich i litewskich artystów.
Promowanie pozytywnego wizerunku psów i ich właścicieli.
Odmowa współpracy z producentami stosującymi tanie i nieetyczne metody produkcji.
Staffy Nation to unikalna marka odzieżowa inspirowana rasą psów Staffordshire Bull Terrier, znaną powszechnie jako staffiki. Misją firmy jest nie tylko oferowanie modnych ubrań, ale także kultywowanie pozytywnego wizerunku tych czworonogów, które są postrzegane jako wspaniali towarzysze. Zespół Staffy Nation kładzie duży nacisk na najwyższą jakość swoich produktów, ponieważ wszystkie t-shirty, bluzy oraz akcesoria są szyte lokalnie w Polsce, co pozwala na zapewnienie staranności wykonania oraz zgodności z zasadami ochrony środowiska. Projekty graficzne znajdujące się na odzieży są inspirowane radosnym i aktywnym życiem z psiakiem, a do ich stworzenia zaproszeni zostali uzdolnieni polscy i litewscy graficy. Dzięki temu, odzież odzwierciedla nietuzinkowy charakter psów i ich właścicieli, którzy chcą dzielić się swoją miłością do rasy. Niezwykle ważną kwestią dla marki jest także jej odpowiedzialność społeczna – odmawia ona sprzedaży odzieży produkowanej w złych warunkach, co czyni ją bardziej względną i szanowaną na rynku. Staffy Nation stworzyło społeczność, w której miłośnicy psów mogą dzielić się swoimi passjami oraz cieszyć się modą.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Evolution Marketing osiągnęła 1 110 485 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 110 485 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 522 125 zł.
Zysk netto wyniósł 588 360 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 555 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 110 485 zł w 2024 roku.
• 50 002 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 294 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 588 360 zł w 2024 roku.
• 38 143 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Evolution Marketing wynosi 653 tys. zł.
EBITDA Evolution Marketing wynosi 653 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Evolution Marketing wynosi 3 578 641 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
484 877 zł a 8 237 043 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 789 321 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 578 641 zł w 2024 roku.
• 228 763 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Evolution Marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Evolution Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 43 487
zł.
Koszty operacyjne Evolution Marketing wyniosły 457 668
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 743 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 43 487 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Evolution Marketing wyniosła 691 433 zł.
a
ktywa obrotowe to 690 433 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 691 433 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 646 503 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 44 931 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 345 717 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 691 433 zł w 2024 roku.
• 158 409 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 85%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 59%.
Marża netto wyniosła 53%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 26.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Evolution Marketing wyniosły 44 931 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 691 433 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 44 931 zł w 2024 roku
• 101 267 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2024 roku
• 64% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Evolution Marketing wykazała przychody na poziomie 1 110 485 zł.
Organizacja zarobiła 648 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 60 436 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 588 360 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 30 218 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 60 436 zł w 2024 roku
• 3772 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku