"PRIMUM PUBLIC RELATIONS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000160091
NIP
5261005157
REGON
010737320

Podsumowanie

aktywa
875 tys.
przychód
4,9 mln
zysk
133 tys.
wartość firmy
4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FLORY, 9
Kod pocztowy
00-587
Rejestracja
2003-05-07
Rozpoczęcie działalności
1994-08-29
Kapitał zakładowy
62500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI W SĄDZIE I POZA SĄDEM UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH RAZEM. CZŁONKOWIE ZARZĄDU MOGĄ UDZIELAĆ SOBIE WZAJEMNIE PEŁNOMOCNICTW.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "primum public relations" osiągnęła 4 937 052 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 929 172 zł. Pozostałe przychody to 7880 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 795 877 zł.
Zysk netto wyniósł 133 295 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 100 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 937 052 zł w 2022 roku.
• 4 051 620 zł w 2021 roku.
• 3 683 335 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 133 295 zł w 2022 roku.
• -230 969 zł w 2021 roku.
• -15 425 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "primum public relations" wynosi 3 988 193 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 163 643 zł a 12 342 630 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 51 627 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 988 193 zł w 2022 roku.
• 2 764 751 zł w 2021 roku.
• 2 692 455 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "primum public relations" wyniosła 875 038 zł.
a
ktywa obrotowe to 875 038 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 875 038 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 218 191 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 656 848 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -100 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 875 038 zł w 2022 roku.
• 769 706 zł w 2021 roku.
• 1 103 604 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "primum public relations" wyniosły 656 848 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 875 038 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -111 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 656 848 zł w 2022 roku
• 684 811 zł w 2021 roku
• 787 740 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "primum public relations" wykazała przychody na poziomie 4 937 052 zł.
Organizacja zarobiła 137 539 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4244 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 133 295 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3894 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4244 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 345 zł w 2020 roku

Organizacja "primum public relations" wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zmysłowska Magdalena posiada 86 udziałów, które stanowią 68.8% firmy.
Zieliński Dariusz posiada 25 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 20.05.2005 jest Zmysłowska Magdalena kontrolujący 69% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 02.09.2003 do 20.05.2005 była Zmysłowska Magdalena kontrolująca 80% udziałów.
W okresie od 07.05.2003 do 02.09.2003 najwięcej udziałów posiadała Zmysłowska Magdalena . Jej udziały w tym czasie wynosiły 80%.