Organizacja Media service osiągnęła 14 122 152 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 093 402 zł. Pozostałe przychody to 28 750 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 483 044 zł.
Zysk netto wyniósł 610 358 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 824 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 122 152 zł w 2022 roku.
• 8 547 861 zł w 2021 roku.
• 2 917 571 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 122 072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 610 358 zł w 2022 roku.
• 1 092 195 zł w 2021 roku.
• -1 412 801 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media service wynosi 13 632 240 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 776 041 zł a 35 305 379 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 726 448 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 632 240 zł w 2022 roku.
• 11 385 628 zł w 2021 roku.
• 2 444 173 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media service wyniosła 3 491 810 zł.
a
ktywa trwałe to 314 742 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 177 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 491 810 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 368 054 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 123 755 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 698 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 491 810 zł w 2022 roku.
• 2 936 276 zł w 2021 roku.
• 1 759 040 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media service wyniosły 1 123 755 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 491 810 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 224 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 123 755 zł w 2022 roku
• 1 178 580 zł w 2021 roku
• 1 093 538 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media service wykazała przychody na poziomie 14 122 152 zł.
Organizacja zarobiła 677 320 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 66 962 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 610 358 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 392 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 66 962 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku