MEDIA SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000722402
NIP
5342579388
REGON
369668663

Podsumowanie

aktywa
3,5 mln
przychód
14,1 mln
zysk
610 tys.
wartość firmy
13,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
SŁOMIN
Adres
UL. WINOROŚLI, 28
Kod pocztowy
05-090
Rejestracja
2018-03-08
Rozpoczęcie działalności
2018-03-08
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mediaservice24.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media service osiągnęła 14 122 152 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 093 402 zł. Pozostałe przychody to 28 750 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 483 044 zł.
Zysk netto wyniósł 610 358 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 824 430 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 122 152 zł w 2022 roku.
• 8 547 861 zł w 2021 roku.
• 2 917 571 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 122 072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 610 358 zł w 2022 roku.
• 1 092 195 zł w 2021 roku.
• -1 412 801 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media service wynosi 13 632 240 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 776 041 zł a 35 305 379 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 726 448 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 632 240 zł w 2022 roku.
• 11 385 628 zł w 2021 roku.
• 2 444 173 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media service wyniosła 3 491 810 zł.
a
ktywa trwałe to 314 742 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 177 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 491 810 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 368 054 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 123 755 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 698 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 491 810 zł w 2022 roku.
• 2 936 276 zł w 2021 roku.
• 1 759 040 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media service wyniosły 1 123 755 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 491 810 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 224 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 123 755 zł w 2022 roku
• 1 178 580 zł w 2021 roku
• 1 093 538 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media service wykazała przychody na poziomie 14 122 152 zł.
Organizacja zarobiła 677 320 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 66 962 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 610 358 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 392 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 66 962 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media service wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kordas Bartosz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Stykowski Tomasz posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 08.03.2023 jest Kordas Bartosz kontrolujący 50% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.03.2018 do 08.03.2023 był Kordas Bartosz kontrolując 50% udziałów.