"FOODMARK-POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000117687
NIP
6721746359
REGON
330990725

Podsumowanie

aktywa
18 mln
przychód
10,8 mln
zysk
397 tys.
wartość firmy
17,8 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
KOŁOBRZEG
Adres
UL. BAŁTYCKA, 29
Kod pocztowy
78-100
Rejestracja
2002-06-14
Rozpoczęcie działalności
1999-06-02
Kapitał zakładowy
39281600,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEDNOOSOBOWA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "foodmark-poland" osiągnęła 10 808 798 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 716 274 zł. Pozostałe przychody to 92 524 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 319 638 zł.
Zysk netto wyniósł 396 636 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 374 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 808 798 zł w 2022 roku.
• 8 861 618 zł w 2021 roku.
• 10 664 463 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3523 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 396 636 zł w 2022 roku.
• 314 342 zł w 2021 roku.
• 349 915 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "foodmark-poland" wynosi 17 821 811 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 966 362 zł a 48 156 803 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 503 802 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 821 811 zł w 2022 roku.
• 15 897 037 zł w 2021 roku.
• 17 005 469 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "foodmark-poland" wyniosła 17 995 365 zł.
a
ktywa trwałe to 12 802 170 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 193 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 995 365 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 039 201 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 956 164 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -111 810 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 995 365 zł w 2022 roku.
• 17 093 871 zł w 2021 roku.
• 19 296 376 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "foodmark-poland" wyniosły 5 956 164 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 995 365 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -432 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 956 164 zł w 2022 roku
• 5 451 306 zł w 2021 roku
• 7 968 153 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "foodmark-poland" wykazała przychody na poziomie 10 808 798 zł.
Organizacja zarobiła 556 305 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 159 669 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 396 636 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 28 604 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 159 669 zł w 2022 roku
• 85 862 zł w 2021 roku
• 125 855 zł w 2020 roku

Organizacja "foodmark-poland" wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Przetwarzanie i konserwowanie ryb, skorupiaków i mięczaków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.08%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Foodmark Polen Holding posiada 49102 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 11.10.2016 jest Foodmark Polen Holding kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.10.2007 do 11.10.2016 był As Mills kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 19.03.2003 do 15.10.2007 najwięcej udziałów posiadał As Mills. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.