WŁASNOŚĆ MIESZANA MIĘDZY SEKTORAMI Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI SEKTORA PUBLICZNEGO, W TYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PAŃSTWOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI, DO JEJ REPREZENTOWANIA NA ZEWNĄTRZ- WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z PROKURENTÓW ŁĄCZNYCH.
Rozwój zespołu poprzez rekrutację nowych pracowników
INFRA-PORT to firma z siedzibą w Szczecinie, która specjalizuje się w różnych dziedzinach budownictwa oraz projektowania i realizacji sieci telekomunikacyjnych, elektroenergetycznych i wodno-kanalizacyjnych. Organizacja stawia na profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych usług, co potwierdzają wysokie kwalifikacje jej pracowników oraz zrealizowane projekty. Oferta INFRA-PORT obejmuje zarówno prace budowlane, jak i specjalistyczne usługi związane z infrastrukturą, zapewniając kompleksowe wsparcie klientom. Dodatkowo, firma prowadzi rekrutację, co wskazuje na dynamiczny rozwój i potrzeby zwiększenia zespołu w odpowiedzi na rosnące wymagania rynkowe.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Infra-Port osiągnęła 71 465 658 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 71 451 286 zł. Pozostałe przychody to 14 372 zł.
Całkowite koszty wyniosły 77 690 933 zł.
Strata netto wyniosła 6 239 647 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 488 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 71 465 658 zł w 2024 roku.
• 102 657 891 zł w 2023 roku.
• 48 160 512 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -913 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6 239 647 zł w 2024 roku.
• 1 727 988 zł w 2023 roku.
• 447 251 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Infra-Port wynosi -5,17 mln zł.
EBITDA Infra-Port wynosi -3,69 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
769 423 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -5 173 798 zł w
2024 roku.
• 1 952 407 zł w
2023 roku.
• 649 078 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
645 486 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -3 687 896 zł w
2024 roku.
• 2 554 782 zł w
2023 roku.
• 1 254 093 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Infra-Port wynosi 48 557 071 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 178 664 146 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 472 212 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 48 557 071 zł w 2024 roku.
• 81 243 578 zł w 2023 roku.
• 38 613 054 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Infra-Port wynosi 6,7%. To oznacza, że firma ma szansę 6,7% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,936% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 6,7% w 2024 roku.
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Infra-Port charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 20 940 435
zł.
Koszty operacyjne Infra-Port wyniosły 76 625 084
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 851 684 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 20 940 435 zł w 2024 roku
• 16 722 386 zł w 2023 roku
• 12 042 960 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2024 roku
•
17% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Infra-Port wyniosła 17 647 942 zł.
a
ktywa trwałe to 9 489 870 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 158 072 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 647 942 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 217 732 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 430 211 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 065 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 647 942 zł w 2024 roku.
• 29 140 056 zł w 2023 roku.
• 12 154 342 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -512%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -73.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Infra-Port wyniosły 16 430 211 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 647 942 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 93%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 642 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 430 211 zł w 2024 roku
• 21 282 678 zł w 2023 roku
• 5 864 952 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 93% w 2024 roku
• 73% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Infra-Port wykazała przychody na poziomie 71 465 658 zł.
Organizacja zarobiła -5 797 470 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 442 177 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6 239 647 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 54 433 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 442 177 zł w 2024 roku
• 168 832 zł w 2023 roku
• 157 486 zł w 2022 roku
Organizacja Infra-Port wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.7%.
Największym udziałowcem od 18.01.2023 jest
Zarząd Morskich Portów Szczecin I Świnoujście
kontrolujący 97% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.12.2022 do 18.01.2023
był Zarząd Morskich Portów Szczecin I Świnoujście
kontrolując 97% udziałów.
W okresie od 29.11.2019 do 27.12.2022 najwięcej udziałów posiadał Zarząd Morskich Portów Szczecin I Świnoujście . Jego udziały w tym czasie wynosiły 97%.