SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO LUB WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU, - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM, - DWAJ PROKURENCI, - CZŁONEK ZARZĄDU ALBO PROKURENT DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PEŁNOMOCNIKIEM, - PEŁNOMOCNICY DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB ŁĄCZNIE W GRANICACH SWOJEGO UMOCOWANIA.
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Szczecinie osiągnęła 140 051 593 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 137 535 038 zł. Pozostałe przychody to 2 516 555 zł.
Całkowite koszty wyniosły 121 165 492 zł.
Zysk netto wyniósł 16 369 546 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 15 018 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 140 051 593 zł w 2024 roku.
• 123 886 181 zł w 2023 roku.
• 104 881 586 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 095 874 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 369 546 zł w 2024 roku.
• 7 884 423 zł w 2023 roku.
• 7 926 581 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wynosi 17,3 mln zł.
EBITDA Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wynosi 21,47 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2 153 335 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 17 295 189 zł w
2024 roku.
• 7 413 295 zł w
2023 roku.
• 8 899 518 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
2 286 195 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 21 471 253 zł w
2024 roku.
• 11 902 549 zł w
2023 roku.
• 14 168 346 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wynosi 219 497 162 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
60 651 250 zł a 350 128 983 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 785 566 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 219 497 162 zł w 2024 roku.
• 162 502 568 zł w 2023 roku.
• 144 088 153 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Komunikacji Samochodowej W Szczecinie charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 35 511 590
zł.
Koszty operacyjne Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wyniosły 120 239 849
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3 670 798 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 35 511 590 zł w 2024 roku
• 35 458 585 zł w 2023 roku
• 21 558 479 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
23% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wyniosła 95 353 786 zł.
a
ktywa trwałe to 15 509 719 zł.
a
ktywa obrotowe to 79 844 068 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 95 353 786 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 80 868 334 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 485 453 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 143 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 95 353 786 zł w 2024 roku.
• 73 141 729 zł w 2023 roku.
• 64 149 240 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wyniosły 14 485 453 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 95 353 786 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 290 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 485 453 zł w 2024 roku
• 8 642 942 zł w 2023 roku
• 7 534 875 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2024 roku
• 12% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wykazała przychody na poziomie 140 051 593 zł.
Organizacja zarobiła 19 806 178 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 436 632 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 369 546 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 417 627 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 436 632 zł w 2024 roku
• 1 821 205 zł w 2023 roku
• 1 886 674 zł w 2022 roku
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Szczecinie wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 3%.