Organizacja RAF Trans osiągnęła 178 307 694 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 178 289 166 zł. Pozostałe przychody to 18 528 zł.
Całkowite koszty wyniosły 153 538 463 zł.
Zysk netto wyniósł 24 750 703 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 955 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 178 307 694 zł w 2024 roku.
• 149 692 894 zł w 2023 roku.
• 113 467 376 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2 425 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 750 703 zł w 2024 roku.
• 32 422 794 zł w 2023 roku.
• 18 278 864 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT RAF Trans wynosi 31,34 mln zł.
EBITDA RAF Trans wynosi 48,27 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
3 016 086 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 31 336 976 zł w
2024 roku.
• 37 070 957 zł w
2023 roku.
• 22 947 337 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
3 486 845 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 48 268 981 zł w
2024 roku.
• 50 240 178 zł w
2023 roku.
• 35 159 710 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji RAF Trans wynosi 280 369 576 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 494 970 zł a 445 769 234 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 275 978 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 280 369 576 zł w 2024 roku.
• 285 405 824 zł w 2023 roku.
• 183 362 663 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji RAF Trans wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
RAF Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 38 914 971
zł.
Koszty operacyjne RAF Trans wyniosły 146 952 190
zł.
Wynagrodzenia stanowią 26%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 466 293 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 38 914 971 zł w 2024 roku
• 25 580 289 zł w 2023 roku
• 11 565 643 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
26% w 2024 roku
•
23% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów RAF Trans wyniosła 154 519 455 zł.
a
ktywa trwałe to 77 115 863 zł.
a
ktywa obrotowe to 77 403 593 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 154 519 455 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 326 626 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 71 192 829 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 708 292 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 154 519 455 zł w 2024 roku.
• 100 954 833 zł w 2023 roku.
• 82 026 394 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania RAF Trans wyniosły 71 192 829 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 154 519 455 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7 124 982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 71 192 829 zł w 2024 roku
• 26 395 655 zł w 2023 roku
• 35 890 010 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 44% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja RAF Trans wykazała przychody na poziomie 178 307 694 zł.
Organizacja zarobiła 30 094 193 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5 343 490 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 750 703 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 468 540 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5 343 490 zł w 2024 roku
• 3 155 317 zł w 2023 roku
• 4 002 680 zł w 2022 roku
Organizacja RAF Trans wykazała zysk netto większy niż 100% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 100% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 100% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 100% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 3%.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Troicka Jańczuk Katarzyna (25% udziałów)
• Jańczuk Rafał (25% udziałów)
• Jańczuk Władysław (25% udziałów)
• Jańczuk Aleksander (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.05.2003 do 13.09.2022:
• Troicka Jańczuk Katarzyna (50% udziałów)
• Jańczuk Rafał (50% udziałów)