Organizacja Green BUS Logistics osiągnęła 129 935 662 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 129 879 090 zł. Pozostałe przychody to 56 572 zł.
Całkowite koszty wyniosły 129 825 151 zł.
Zysk netto wyniósł 53 939 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 43 311 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 129 935 662 zł w 2024 roku.
• 98 960 332 zł w 2023 roku.
• 280 490 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 939 zł w 2024 roku.
• 20 893 zł w 2023 roku.
• 17 489 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Green BUS Logistics wynosi 174 tys. zł.
EBITDA Green BUS Logistics wynosi 174 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Green BUS Logistics wynosi 86 956 890 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
117 357 zł a 324 839 155 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 28 985 630 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 86 956 890 zł w 2024 roku.
• 66 089 664 zł w 2023 roku.
• 273 818 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Green BUS Logistics wynosi 2,57%. To oznacza, że firma ma szansę 2,57% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,806% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,57% w 2024 roku.
• 2,65% w 2023 roku.
• 3,10% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Green BUS Logistics wynosi 0,44%. To oznacza, że firma ma szansę 0,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,127% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,44% w 2024 roku.
• 0,41% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Green BUS Logistics charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Green BUS Logistics wynosi 1,48 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 5,2 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 5,2 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
494 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1,48 mln zł w 2024 roku.
• 1,16 mln zł w 2023 roku.
• 5 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 3 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 5,2 mln zł w 2024 roku.
• 3,96 mln zł w 2023 roku.
• 11 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 15 102 611
zł.
Koszty operacyjne Green BUS Logistics wyniosły 129 704 783
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
5 034 204 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 15 102 611 zł w 2024 roku
• 6 307 959 zł w 2023 roku
• 80 323 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2024 roku
•
6% w 2023 roku
•
31% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Green BUS Logistics wyniosła 13 674 482 zł.
a
ktywa trwałe to 945 380 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 729 101 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 674 482 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 156 476 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 518 005 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 558 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 674 482 zł w 2024 roku.
• 5 256 276 zł w 2023 roku.
• 379 103 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Green BUS Logistics wyniosły 13 518 005 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 674 482 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 506 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 518 005 zł w 2024 roku
• 5 212 894 zł w 2023 roku
• 356 614 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2024 roku
• 99% w 2023 roku
• 94% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Green BUS Logistics wykazała przychody na poziomie 129 935 662 zł.
Organizacja zarobiła 105 245 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 51 306 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 939 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 49% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 17 102 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 51 306 zł w 2024 roku
• 6839 zł w 2023 roku
• 88 zł w 2022 roku
Organizacja Green BUS Logistics wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Zubeil Beata
posiada 58 udziałów,
które stanowią 58.0% firmy.
Jaworski Marcin
posiada 37 udziałów,
które stanowią 37.0% firmy.
Największym udziałowcem od 18.09.2024 jest
Zubeil Beata
kontrolujący 58% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.09.2024 do 18.09.2024
była Zubeil Beata
kontrolująca 46% udziałów.
W okresie od 22.02.2024 do 10.09.2024 najwięcej udziałów posiadała Zubeil Beata . Jej udziały w tym czasie wynosiły 46%.