Organizacja Marketinghub24 osiągnęła 3 697 620 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 634 666 zł. Pozostałe przychody to 62 954 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 260 505 zł.
Zysk netto wyniósł 374 161 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 697 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 697 620 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 374 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 374 161 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketinghub24 wynosi 4 246 094 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
284 371 zł a 9 244 049 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 246 094 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 246 094 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Marketinghub24 wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,703% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 2,54% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketinghub24 wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,047% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Marketinghub24 charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Marketinghub24 wynosi 100 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 63 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 145 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 63 tys. zł a 145 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2023 a 2024 rokiem. Zmiana wynosi 100 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 100 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 63 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 145 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 120 000
zł.
Koszty operacyjne Marketinghub24 wyniosły 3 214 152
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
120 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 120 000 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketinghub24 wyniosła 438 335 zł.
a
ktywa obrotowe to 438 335 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 438 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 379 161 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 59 174 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 438 335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 438 335 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 85%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 85 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketinghub24 wyniosły 59 174 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 438 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 59 174 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketinghub24 wykazała przychody na poziomie 3 697 620 zł.
Organizacja zarobiła 411 251 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 37 090 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 374 161 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 37 090 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 37 090 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku