Produkcja jeździków, rowerków biegowych, hulajnóg trójkołowych i rolek dla dzieci
Wysoka jakość i design produktów
Fokus na bezpieczeństwo, certyfikacja przez niezależne jednostki
Promowanie aktywności fizycznej u dzieci
100% polska marka
Cariboo to polska marka specjalizująca się w produkcji i sprzedaży akcesoriów dla dzieci, stawiająca na rozwój aktywności fizycznej najmłodszych. W ofercie znajdują się różnorodne jeździki, rowerki biegowe, hulajnogi trójkołowe oraz rolki, które mają na celu wspieranie dzieci w rozwijaniu koordynacji, zręczności i zwinności. Cariboo łączy w sobie wysoką jakość wykonania z atrakcyjnym wzornictwem, dzięki czemu produkty nie tylko są funkcjonalne, ale także estetyczne. Marka kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo użytkowania, dlatego wszystkie oferowane artykuły przechodzą rygorystyczne testy w niezależnych laboratoriach certyfikacyjnych. Cariboo nieustannie rozwija swoje produkty, wprowadzając nowoczesne rozwiązania technologiczne, co czyni ją rozpoznawalną na polskim rynku. Misją firmy jest promocja aktywnego trybu życia już od najmłodszych lat, umożliwiając dzieciom czerpanie radości z ruchu przez zabawę.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Action Gear Brands osiągnęła 29 640 358 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 29 494 418 zł. Pozostałe przychody to 145 940 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 881 645 zł.
Zysk netto wyniósł 3 612 774 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 028 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 29 640 358 zł w 2024 roku.
• 1 341 379 zł w 2023 roku.
• 15 583 412 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 918 050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 612 774 zł w 2024 roku.
• 73 783 zł w 2023 roku.
• 1 776 673 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Action Gear Brands wynosi 4,19 mln zł.
EBITDA Action Gear Brands wynosi 4,21 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 179 067 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 187 397 zł w
2024 roku.
• 83 049 zł w
2023 roku.
• 1 829 264 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 185 155 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 214 657 zł w
2024 roku.
• 85 008 zł w
2023 roku.
• 1 844 347 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Action Gear Brands wynosi 37 051 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 839 918 zł a 74 100 895 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9 334 936 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 051 251 zł w 2024 roku.
• 1 319 723 zł w 2023 roku.
• 18 381 379 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Action Gear Brands wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2024 roku.
• 0,32% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Action Gear Brands charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 254 971
zł.
Koszty operacyjne Action Gear Brands wyniosły 25 307 021
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
331 460 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 254 971 zł w 2024 roku
• 91 101 zł w 2023 roku
• 592 052 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Action Gear Brands wyniosła 12 121 003 zł.
a
ktywa trwałe to 55 891 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 065 112 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 121 003 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 786 557 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 334 446 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 859 896 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 121 003 zł w 2024 roku.
• 7 586 327 zł w 2023 roku.
• 6 401 211 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 95%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Action Gear Brands wyniosły 8 334 446 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 121 003 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 69%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 557 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 334 446 zł w 2024 roku
• 7 412 544 zł w 2023 roku
• 5 220 215 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 69% w 2024 roku
• 98% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Action Gear Brands wykazała przychody na poziomie 29 640 358 zł.
Organizacja zarobiła 3 629 795 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 021 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 612 774 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8511 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 021 zł w 2024 roku
• 523 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Action Gear Brands wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.09%.