Organizacja Activecampaign Poland osiągnęła 5 215 246 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 215 246 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 719 190 zł.
Zysk netto wyniósł 496 056 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 5 215 246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 215 246 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 496 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 496 056 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Activecampaign Poland wynosi 570 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Activecampaign Poland wynosi 5 836 845 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
375 792 zł a 13 038 115 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 836 845 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 836 845 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Activecampaign Poland wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,701% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 2,54% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Activecampaign Poland wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,032% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Activecampaign Poland charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Activecampaign Poland wynosi 138 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 85 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 209 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 85 tys. zł a 209 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2023 a 2024 rokiem. Zmiana wynosi 138 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 138 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 85 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 209 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 350 894
zł.
Koszty operacyjne Activecampaign Poland wyniosły 4 645 547
zł.
Wynagrodzenia stanowią 94%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 350 894 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 350 894 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
93.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
94% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Activecampaign Poland wyniosła 1 435 894 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 435 894 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 435 894 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 501 056 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 934 838 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 435 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 435 894 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 11%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Activecampaign Poland wyniosły 934 838 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 435 894 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 934 838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 934 838 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Activecampaign Poland wykazała przychody na poziomie 5 215 246 zł.
Organizacja zarobiła 569 654 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 73 598 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 496 056 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 73 598 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 73 598 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku