SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, Z WYJĄTKIEM PRZYPADKÓW ZAWIERANIA, ROZWIĄZYWANIA LUB ZMIENIANIA KTÓRYCHKOLWIEK Z PONIŻSZYCH UMÓW: A) JAKIEJKOLWIEK UMOWY KREDYTOWEJ; B) JAKIEJKOLWIEK UMOWY POŻYCZKI; C) JAKIEJKOLWIEK UMOWY FAKTORINGOWEJ; D) JAKIEJKOLWIEK UMOWY HEDGINGOWEJ; LUB E) JAKIEJKOLWIEK UMOWY, W RAMACH KTÓREJ TERMIN PŁATNOŚCI DLA KONTRAHENTA PRZEKRACZA 45 DNI KALENDARZOWYCH; KIEDY TO SPÓŁKA BĘDZIE REPREZENTOWANA PRZEZ DYREKTORA FINANSOWEGO DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z JAKIMKOLWIEK INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Oferowanie usług składowania i obsługi kontenerów.
Dostęp do systemów online do monitorowania kontenerów.
Realizacja projektów inwestycyjnych dla rozwoju terminalu.
Działania proekologiczne i zaangażowanie w CSR.
Baltic Hub Container Terminal to nowoczesny i kompleksowy terminal kontenerowy zlokalizowany w Gdańsku, który skupia się na dostarczaniu różnorodnych usług dla klientów z branży transportu morskiego. Terminal oferuje szeroki wachlarz możliwości transportowych, obejmujących zarówno przeładunek kontenerów, jak i ich składowanie. Wyróżnia się gęboko wodnym nabrzeżem, co pozwala na przyjmowanie dużych jednostek dalekomorskich. Organizacja zapewnia dostęp do zaawansowanych systemów informatycznych, takich jak system Navis oraz eOferta, które umożliwiają sprawną obsługę i monitorowanie stanu kontenerów online. Baltic Hub ma na celu nie tylko efektywność operacyjną, ale również dbanie o zrównoważony rozwój i środowisko, co jest potwierdzone różnymi inicjatywami CSR. Terminal angażuje się w liczne projekty inwestycyjne, które mają na celu dalszy rozwój infrastruktury oraz usprawnienie procesów przeładunkowych. Historia Baltic Hub sięga ostatnich lat, kiedy to rozpoczęto jego budowę w odpowiedzi na rosnące potrzeby sektora żeglugi kontenerowej. Celem organizacji jest stałe podnoszenie standardów usług oraz adaptacja do zmieniającego się rynku.Software is used to enhance overall safety and efficiency within the terminal operations.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Baltic HUB Container Terminal osiągnęła 1 128 873 286 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 112 433 682 zł. Pozostałe przychody to 16 439 603 zł.
Całkowite koszty wyniosły 641 688 299 zł.
Zysk netto wyniósł 470 745 384 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 134 595 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 128 873 286 zł w 2024 roku.
• 1 030 621 646 zł w 2023 roku.
• 963 153 490 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 69 663 637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 470 745 384 zł w 2024 roku.
• 445 380 011 zł w 2023 roku.
• 430 389 324 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Baltic HUB Container Terminal wynosi 590,58 mln zł.
EBITDA Baltic HUB Container Terminal wynosi 673,51 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
73 944 374 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 590 577 355 zł w
2024 roku.
• 551 181 319 zł w
2023 roku.
• 549 095 944 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
76 918 535 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 673 506 763 zł w
2024 roku.
• 625 262 023 zł w
2023 roku.
• 622 067 298 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Baltic HUB Container Terminal wynosi 3 783 196 833 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 147 633 108 zł a 6 590 435 372 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 455 377 566 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 783 196 833 zł w 2024 roku.
• 3 762 353 221 zł w 2023 roku.
• 3 677 751 696 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Baltic HUB Container Terminal wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Baltic HUB Container Terminal charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
33 500 917 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 253 379 650 zł w 2024 roku
• 203 615 990 zł w 2023 roku
• 172 993 572 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2024 roku
•
45% w 2023 roku
•
43% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Baltic HUB Container Terminal wyniosła 3 453 735 484 zł.
a
ktywa trwałe to 3 114 106 739 zł.
a
ktywa obrotowe to 339 628 745 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 453 735 484 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 530 177 477 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 923 558 006 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 421 712 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 453 735 484 zł w 2024 roku.
• 3 074 049 207 zł w 2023 roku.
• 2 612 903 852 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 453 735 484 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 305 722 571 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 923 558 006 zł w 2024 roku
• 1 349 046 433 zł w 2023 roku
• 860 781 089 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2024 roku
• 44% w 2023 roku
• 33% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Baltic HUB Container Terminal wykazała przychody na poziomie 1 128 873 286 zł.
Organizacja zarobiła 582 162 540 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 111 417 156 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 470 745 384 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 16 396 443 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 111 417 156 zł w 2024 roku
• 105 344 607 zł w 2023 roku
• 104 576 551 zł w 2022 roku