SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, REPREZENTACJA PRZEZ POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU WYMAGA WSPÓŁDZIAŁANIA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Cargo - Partner Spedycja osiągnęła 464 732 276 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 464 450 678 zł. Pozostałe przychody to 281 598 zł.
Całkowite koszty wyniosły 459 271 350 zł.
Zysk netto wyniósł 5 179 328 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 36 969 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 464 732 276 zł w 2024 roku.
• 342 991 713 zł w 2023 roku.
• 654 221 752 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 63 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 179 328 zł w 2024 roku.
• -10 077 242 zł w 2023 roku.
• 27 109 058 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Cargo - Partner Spedycja wynosi 7,97 mln zł.
EBITDA Cargo - Partner Spedycja wynosi 8,78 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
210 190 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 7 970 977 zł w
2024 roku.
• -11 350 586 zł w
2023 roku.
• 33 399 949 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
284 775 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 8 776 431 zł w
2024 roku.
• -10 324 734 zł w
2023 roku.
• 34 325 113 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cargo - Partner Spedycja wynosi 345 369 456 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
14 830 627 zł a 1 161 830 690 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 496 828 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 345 369 456 zł w 2024 roku.
• 239 607 273 zł w 2023 roku.
• 579 353 564 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cargo - Partner Spedycja wynosi 0,36%. To oznacza, że firma ma szansę 0,36% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,36% w 2024 roku.
• 3,48% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Cargo - Partner Spedycja charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3 640 733 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 46 223 819 zł w 2024 roku
• 56 111 724 zł w 2023 roku
• 49 301 894 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cargo - Partner Spedycja wyniosła 81 224 394 zł.
a
ktywa trwałe to 9 249 158 zł.
a
ktywa obrotowe to 71 975 236 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 81 224 394 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 19 774 169 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 450 225 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 563 592 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 81 224 394 zł w 2024 roku.
• 74 434 853 zł w 2023 roku.
• 103 443 795 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cargo - Partner Spedycja wyniosły 61 450 225 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 81 224 394 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 76%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 766 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 450 225 zł w 2024 roku
• 59 840 012 zł w 2023 roku
• 57 084 466 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 76% w 2024 roku
• 80% w 2023 roku
• 55% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cargo - Partner Spedycja wykazała przychody na poziomie 464 732 276 zł.
Organizacja zarobiła 6 012 427 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 833 099 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 179 328 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -61 640 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 833 099 zł w 2024 roku
• 2 765 151 zł w 2023 roku
• 5 566 106 zł w 2022 roku
Organizacja Cargo - Partner Spedycja wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 62% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Cargo Partner Overland B.v.
posiada 24000 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 20.11.2023 jest
Cargo Partner Overland B.v.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.04.2019 do 20.11.2023
była Multi Transport Und Logistik Holding Ag, Austria
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 25.11.2008 do 30.04.2019 najwięcej udziałów posiadała Multi Transport Und Logistik Holding Ag, Austria. Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.