MEDIA PLACEMENT LABS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000935036
NIP
9482630789
REGON
520607395

Podsumowanie

aktywa
165 tys.
przychód
585 tys.
zysk
103 tys.
wartość firmy
917 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
RADOM
Adres
UL. 1905 ROKU, 21
Kod pocztowy
26-600
Rejestracja
2021-12-02
Rozpoczęcie działalności
2021-12-02
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media placement labs osiągnęła 584 510 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 567 302 zł. Pozostałe przychody to 17 208 zł.
Całkowite koszty wyniosły 464 273 zł.
Zysk netto wyniósł 103 029 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 292 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 584 510 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 51 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 103 029 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media placement labs wynosi 916 562 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 114 772 zł a 1 461 275 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 458 281 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 916 562 zł w 2022 roku.
• 37 500 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media placement labs wyniosła 165 016 zł.
a
ktywa obrotowe to 165 016 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 165 016 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 153 029 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 987 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 82 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 165 016 zł w 2022 roku.
• 50 000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media placement labs wyniosły 11 987 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 165 016 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 987 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media placement labs wykazała przychody na poziomie 584 510 zł.
Organizacja zarobiła 111 688 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8659 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 103 029 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4330 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8659 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Media placement labs wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mcphail Robert Williams posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Prasad Christopher Beharry posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Phillips Arguedas Joseph posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Perez Jorge Eduardo posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Phillips Arguedas Joseph (25% udziałów)
• Prasad Christopher Beharry (25% udziałów)
• Perez Jorge Eduardo (25% udziałów)
• Mcphail Robert Williams (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.12.2021 do 23.05.2022:
• Prasad Christopher Beharry (25% udziałów)
• Perez Jorge Eduardo (25% udziałów)
• Phillips Joseph Mauricio (25% udziałów)
• Mcphail Robert Williams (25% udziałów)