SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja BMJ Studio Reklamy osiągnęła 1 261 122 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 222 249 zł. Pozostałe przychody to 38 873 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 250 167 zł.
Strata netto wyniosła 27 918 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 420 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 261 122 zł w 2024 roku.
• 986 835 zł w 2023 roku.
• 1 021 579 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -27 918 zł w 2024 roku.
• -186 969 zł w 2023 roku.
• 381 234 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji BMJ Studio Reklamy wynosi 934 169 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 152 806 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 311 390 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 934 169 zł w 2024 roku.
• 772 250 zł w 2023 roku.
• 2 495 664 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji BMJ Studio Reklamy wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
BMJ Studio Reklamy charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 147 029
zł.
Koszty operacyjne BMJ Studio Reklamy wyniosły 1 288 556
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
49 010 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 147 029 zł w 2024 roku
• 99 295 zł w 2023 roku
• 30 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów BMJ Studio Reklamy wyniosła 237 521 zł.
a
ktywa obrotowe to 237 521 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 237 521 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 124 561 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 112 960 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 79 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 237 521 zł w 2024 roku.
• 252 801 zł w 2023 roku.
• 698 858 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania BMJ Studio Reklamy wyniosły 112 960 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 237 521 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 37 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 112 960 zł w 2024 roku
• 100 322 zł w 2023 roku
• 312 624 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2024 roku
• 40% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja BMJ Studio Reklamy wykazała przychody na poziomie 1 261 122 zł.
Organizacja zarobiła -27 918 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -27 918 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 37 848 zł w 2022 roku