CHANEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000850728
NIP
7010990628
REGON
386565384

Podsumowanie

aktywa
54,7 mln
przychód
88,5 mln
zysk
4,2 mln
wartość firmy
80,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MOKOTOWSKA, 57
Kod pocztowy
00-542
Rejestracja
2020-07-17
Rozpoczęcie działalności
2020-07-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Chanel osiągnęła 88 493 418 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 88 027 584 zł. Pozostałe przychody to 465 834 zł.
Całkowite koszty wyniosły 83 829 249 zł.
Zysk netto wyniósł 4 198 335 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 497 806 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 88 493 418 zł w 2022 roku.
• 57 853 766 zł w 2021 roku.
• 297 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 399 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4 198 335 zł w 2022 roku.
• 2 530 533 zł w 2021 roku.
• -193 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Chanel wynosi 80 839 210 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 050 257 zł a 221 233 546 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 26 946 403 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 839 210 zł w 2022 roku.
• 50 592 816 zł w 2021 roku.
• 3804 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Chanel wyniosła 54 685 679 zł.
a
ktywa trwałe to 8 951 452 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 734 227 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 54 685 679 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 733 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 47 952 003 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 228 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 54 685 679 zł w 2022 roku.
• 44 634 174 zł w 2021 roku.
• 4807 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Chanel wyniosły 47 952 003 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 54 685 679 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 984 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 47 952 003 zł w 2022 roku
• 42 098 833 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Chanel wykazała przychody na poziomie 88 493 418 zł.
Organizacja zarobiła 5 350 059 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 151 724 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4 198 335 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 383 908 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 151 724 zł w 2022 roku
• 644 771 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Chanel wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 98% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chanel Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 11.01.2021 jest Chanel Limited kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.07.2020 do 11.01.2021 był Accounting & Corporate Services kontrolując 100% udziałów.