GROUP SYSTEM MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000831532NIP
5223172479REGON
384503278
Podsumowanie
aktywa
878 tys.
przychód
2,3 mln
zysk
-149 tys.
wartość firmy
1,5 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 200
Kod pocztowy
02-486
Rejestracja
2020-03-03
Rozpoczęcie działalności
2019-10-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY-JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY-WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Group system marketing osiągnęła 2 316 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 303 239 zł. Pozostałe przychody to 12 838 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 452 218 zł.
Strata netto wyniosła 148 979 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 579 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 316 077 zł w 2023 roku.
• 2 945 963 zł w 2022 roku.
• 1 321 027 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -37 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -148 979 zł w 2023 roku.
• 75 934 zł w 2022 roku.
• 31 037 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Group system marketing wynosi 1 544 051 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 790 192 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 386 013 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 544 051 zł w 2023 roku.
• 2 399 033 zł w 2022 roku.
• 1 080 821 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Group system marketing wyniosła 878 142 zł.
a
ktywa obrotowe to 878 142 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 878 142 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -8023 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 886 165 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 219 536 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 878 142 zł w 2023 roku.
• 482 011 zł w 2022 roku.
• 408 197 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,857%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 464.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Group system marketing wyniosły 886 165 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 878 142 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 221 541 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 886 165 zł w 2023 roku
• 306 916 zł w 2022 roku
• 306 879 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Group system marketing wykazała przychody na poziomie 2 316 077 zł.
Organizacja zarobiła -138 680 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 299 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -148 979 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2575 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 299 zł w 2023 roku
• 8738 zł w 2022 roku
• 3046 zł w 2021 roku
Organizacja Group system marketing wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.