SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY-JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY-WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Group System Marketing osiągnęła 2 396 599 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 380 567 zł. Pozostałe przychody to 16 031 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 355 615 zł.
Zysk netto wyniósł 24 952 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 479 320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 396 599 zł w 2024 roku.
• 2 316 077 zł w 2023 roku.
• 2 945 963 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 952 zł w 2024 roku.
• -148 979 zł w 2023 roku.
• 75 934 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Group System Marketing wynosi 1 743 344 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
45 802 zł a 5 991 496 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 348 669 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 743 344 zł w 2024 roku.
• 1 544 051 zł w 2023 roku.
• 2 399 033 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Group System Marketing wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,141% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Group System Marketing wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,36% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Group System Marketing charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Group System Marketing wynosi 35 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 5 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 95 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 5 tys. zł a 95 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
7 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 35 tys. zł w 2024 roku.
• 18 tys. zł w 2023 roku.
• 55 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 5 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 13 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 95 tys. zł w 2024 roku.
• 92 tys. zł w 2023 roku.
• 118 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 37 532
zł.
Koszty operacyjne Group System Marketing wyniosły 2 306 794
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
7506 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 37 532 zł w 2024 roku
• 61 921 zł w 2023 roku
• 43 848 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
3% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Group System Marketing wyniosła 1 212 136 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 12 087 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 200 049 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 212 136 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 61 069 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 151 067 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 242 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 212 136 zł w 2024 roku.
• 878 142 zł w 2023 roku.
• 482 011 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Group System Marketing wyniosły 1 151 067 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 212 136 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 230 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 151 067 zł w 2024 roku
• 886 165 zł w 2023 roku
• 306 916 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2024 roku
• 101% w 2023 roku
• 64% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Group System Marketing wykazała przychody na poziomie 2 396 599 zł.
Organizacja zarobiła 47 509 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 557 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 952 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 47% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4511 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 557 zł w 2024 roku
• 10 299 zł w 2023 roku
• 8738 zł w 2022 roku
Organizacja Group System Marketing wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.