LVL UP MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000831317
NIP
9512498700
REGON
385655139

Podsumowanie

aktywa
5,8 mln
przychód
12,2 mln
zysk
390 tys.
wartość firmy
10,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FRANCISZKA KLIMCZAKA, 1
Kod pocztowy
02-797
Rejestracja
2020-02-26
Rozpoczęcie działalności
2020-02-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Lvl up media osiągnęła 12 146 173 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 134 289 zł. Pozostałe przychody to 11 883 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 743 806 zł.
Zysk netto wyniósł 390 483 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 4 048 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 146 173 zł w 2022 roku.
• 10 512 776 zł w 2021 roku.
• 4 726 317 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 130 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 390 483 zł w 2022 roku.
• 251 823 zł w 2021 roku.
• 52 553 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lvl up media wynosi 10 218 025 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 558 644 zł a 30 365 431 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 406 008 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 218 025 zł w 2022 roku.
• 8 281 592 zł w 2021 roku.
• 3 438 003 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Lvl up media wyniosła 5 782 459 zł.
a
ktywa trwałe to 53 896 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 728 563 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 782 459 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 744 859 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 037 600 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 927 486 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 782 459 zł w 2022 roku.
• 4 682 869 zł w 2021 roku.
• 3 760 352 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Lvl up media wyniosły 5 037 600 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 782 459 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 679 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 037 600 zł w 2022 roku
• 4 328 493 zł w 2021 roku
• 3 657 799 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2022 roku
• 92% w 2021 roku
• 97% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Lvl up media wykazała przychody na poziomie 12 146 173 zł.
Organizacja zarobiła 390 483 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 390 483 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 23 316 zł w 2021 roku
• 303 120 zł w 2020 roku

Organizacja Lvl up media wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 75% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Loyalty Point posiada 700 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Wysocki Adam posiada 300 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 31.03.2020 jest Loyalty Point kontrolujący 70% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.02.2020 do 31.03.2020:
• Wysocki Adam (30% udziałów)
• Loyalty Point (30% udziałów)