Organizacja Frozen Quality Foods Polska osiągnęła 262 372 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 262 372 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 137 332 zł.
Zysk netto wyniósł 125 041 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 262 372 zł w 2022 roku.
• 751 817 zł w 2021 roku.
• 435 045 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 260 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 125 041 zł w 2022 roku.
• 213 439 zł w 2021 roku.
• 213 439 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Frozen Quality Foods Polska wynosi 138 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Frozen Quality Foods Polska wynosi 1 218 735 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
393 559 zł a 2 899 502 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 304 684 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 218 735 zł w 2022 roku.
• 1 804 844 zł w 2021 roku.
• 1 306 225 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Frozen Quality Foods Polska wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2022 roku.
• 1,88% w 2021 roku.
• 1,89% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Frozen Quality Foods Polska wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Frozen Quality Foods Polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Frozen Quality Foods Polska wynosi 77 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 8 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 254 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 8 tys. zł a 254 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
19 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 77 tys. zł w 2022 roku.
• 81 tys. zł w 2021 roku.
• 38 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 8 tys. zł w 2022 roku.
• 23 tys. zł w 2021 roku.
• 13 tys. zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 254 tys. zł w 2022 roku.
• 210 tys. zł w 2021 roku.
• 76 tys. zł w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Frozen Quality Foods Polska wyniosły 124 514
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Frozen Quality Foods Polska wyniosła 949 643 zł.
a
ktywa obrotowe to 949 643 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 949 643 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 724 876 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 224 768 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 237 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 949 643 zł w 2022 roku.
• 800 174 zł w 2021 roku.
• 386 906 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 53%.
Marża netto wyniosła 48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Frozen Quality Foods Polska wyniosły 224 768 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 949 643 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 56 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 224 768 zł w 2022 roku
• 200 340 zł w 2021 roku
• 170 322 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
• 44% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Frozen Quality Foods Polska wykazała przychody na poziomie 262 372 zł.
Organizacja zarobiła 137 859 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 818 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 125 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3205 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 818 zł w 2022 roku
• 39 577 zł w 2021 roku
• 18 871 zł w 2020 roku
Organizacja Frozen Quality Foods Polska wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.001%.