Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana (10.89.Z)


Podsumowanie

organizacji
385
całkowite przychody
7,6 mld
przeciętny przychód
1,4 mln
przeciętny zysk
26 tys.

Rozmiar branży

W branży jest 385 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 7,57 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 16 firm rocznie.
Całkowite przychody branży spadają o 324 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi -3.8%.

Rozkład geograficzny


Największe firmy

Największa organizacja w branży to Unilever Polska. Firma generuje 589 mln zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Eggs Product. Przychód organizacji wynosi 589 mln.
Trzecie największe przychody osiąga "herbapol - Lublin". Jej sprzedaż opiewa na 526 mln.
W ostatnim roku (2022) największe przychody generowały:
Unilever Polska
Eggs Product
"herbapol - Lublin"
W poprzednim roku (2021) największe przychody generowały:
"puratos Polska"
Unilever Polska
"herbapol - Lublin"

Przychody

10% największych firm w branży generuje powyżej 54,24 mln zł przychodu.
20% firm w branży generuje powyżej 18,6 mln zł przychodu.
50% firm w branży generuje powyżej 1,35 mln zł przychodu.
90% firm w branży generuje powyżej 3 tys. zł przychodu.
Przychód przeciętnej firmy w branży w 2022 roku wyniósł 1,35 mln zł.
Od 2017 roku przeciętny przychód malał średnio o 99 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi -6.06 %.

Zyski

10% największych firm w branży generuje powyżej 2,88 mln zł zysku.
20% firm w branży generuje powyżej 1,02 mln zł zysku.
50% firm w branży generuje powyżej 26 tys. zł zysku.
90% firm w branży generuje powyżej -496 tys. zł zysku.
Zysk netto przeciętnej firmy w branży w 2022 roku wyniósł 26 tys. zł.
Od 2017 roku przeciętny zysk netto rósł średnio o 1 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 5.56 %.

Wycena

10% największych firm w branży jest warta powyżej 63,87 mln zł.
20% firm w branży jest warta powyżej 21,45 mln zł.
50% firm w branży jest warta powyżej 1,74 mln zł.
90% firm w branży jest warta powyżej 13 tys. zł.
Wartość przeciętnej firmy w branży w 2022 roku wyniosła 1,74 mln zł.
Od 2017 roku przeciętna wartość malała średnio o 87 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi -4.36 %.