AZ-MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000757337
NIP
6060105757
REGON
381792030

Podsumowanie

aktywa
182 tys.
przychód
361 tys.
zysk
76 tys.
wartość firmy
653 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
ROGOŹNO
Adres
UL. WOJSKA POLSKIEGO, 43
Kod pocztowy
64-610
Rejestracja
2018-11-13
Rozpoczęcie działalności
2018-11-13
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Az-media osiągnęła 360 667 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 354 456 zł. Pozostałe przychody to 6211 zł.
Całkowite koszty wyniosły 278 719 zł.
Zysk netto wyniósł 75 736 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 90 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 360 667 zł w 2022 roku.
• 160 810 zł w 2021 roku.
• 132 996 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 75 736 zł w 2022 roku.
• 10 280 zł w 2021 roku.
• 40 897 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Az-media wynosi 653 032 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 109 642 zł a 1 060 310 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 163 258 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 653 032 zł w 2022 roku.
• 201 165 zł w 2021 roku.
• 294 774 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Az-media wyniosła 182 390 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 177 390 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 182 390 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 146 189 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 201 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 45 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 182 390 zł w 2022 roku.
• 117 889 zł w 2021 roku.
• 117 703 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 42%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 52%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Az-media wyniosły 36 201 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 182 390 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 201 zł w 2022 roku
• 47 436 zł w 2021 roku
• 61 008 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Az-media wykazała przychody na poziomie 360 667 zł.
Organizacja zarobiła 84 159 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8423 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 75 736 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2106 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8423 zł w 2022 roku
• 5010 zł w 2021 roku
• 3805 zł w 2020 roku

Organizacja Az-media wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Walerowski Piotr posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Walerowska Ewa posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.