Organizacja Marketing i obsługa klienta osiągnęła 617 337 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 617 199 zł. Pozostałe przychody to 138 zł.
Całkowite koszty wyniosły 540 386 zł.
Zysk netto wyniósł 76 814 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 102 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 617 337 zł w 2024 roku.
• 329 851 zł w 2023 roku.
• 321 228 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 802 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 76 814 zł w 2024 roku.
• 78 970 zł w 2023 roku.
• 51 080 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing i obsługa klienta wynosi 97 tys. zł.
EBITDA Marketing i obsługa klienta wynosi 97 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing i obsługa klienta wynosi 863 555 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
144 742 zł a 1 543 344 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 143 926 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 863 555 zł w 2024 roku.
• 622 912 zł w 2023 roku.
• 484 686 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing i obsługa klienta wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Marketing i obsługa klienta wyniosły 520 144
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing i obsługa klienta wyniosła 498 112 zł.
a
ktywa obrotowe to 498 112 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 498 112 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 192 989 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 305 123 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 83 019 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 498 112 zł w 2024 roku.
• 464 501 zł w 2023 roku.
• 370 213 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing i obsługa klienta wyniosły 305 123 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 498 112 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 50 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 305 123 zł w 2024 roku
• 348 326 zł w 2023 roku
• 281 927 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2024 roku
• 75% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing i obsługa klienta wykazała przychody na poziomie 617 337 zł.
Organizacja zarobiła 96 836 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 022 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 76 814 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3337 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 022 zł w 2024 roku
• 18 604 zł w 2023 roku
• 15 512 zł w 2022 roku