Organizacja Rr agencja reklamowa osiągnęła 933 988 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 930 515 zł. Pozostałe przychody to 3473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 003 912 zł.
Strata netto wyniosła 73 397 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 933 988 zł w 2023 roku.
• 1 007 913 zł w 2022 roku.
• 788 114 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 397 zł w 2023 roku.
• 50 856 zł w 2022 roku.
• 62 526 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rr agencja reklamowa wynosi 799 933 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 334 969 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5987 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 799 933 zł w 2023 roku.
• 1 107 688 zł w 2022 roku.
• 969 695 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rr agencja reklamowa wyniosła 359 769 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4580 zł.
a
ktywa obrotowe to 355 189 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 359 769 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 236 366 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 123 403 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 359 769 zł w 2023 roku.
• 434 784 zł w 2022 roku.
• 394 836 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -31%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rr agencja reklamowa wyniosły 123 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 359 769 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 123 403 zł w 2023 roku
• 125 020 zł w 2022 roku
• 135 928 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rr agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 933 988 zł.
Organizacja zarobiła -73 397 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 397 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -900 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5860 zł w 2022 roku
• 3054 zł w 2021 roku