RR AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000195763
NIP
5212727270
REGON
012868930

Podsumowanie

aktywa
360 tys.
przychód
934 tys.
zysk
-73 tys.
wartość firmy
800 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ZAMIANY, 8
Kod pocztowy
02-786
Rejestracja
2004-02-19
Rozpoczęcie działalności
1998-01-09
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.rrar.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Rr agencja reklamowa osiągnęła 933 988 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 930 515 zł. Pozostałe przychody to 3473 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 003 912 zł.
Strata netto wyniosła 73 397 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 933 988 zł w 2023 roku.
• 1 007 913 zł w 2022 roku.
• 788 114 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -21 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 397 zł w 2023 roku.
• 50 856 zł w 2022 roku.
• 62 526 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rr agencja reklamowa wynosi 799 933 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 334 969 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -5987 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 799 933 zł w 2023 roku.
• 1 107 688 zł w 2022 roku.
• 969 695 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Rr agencja reklamowa wyniosła 359 769 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 4580 zł.
a
ktywa obrotowe to 355 189 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 359 769 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 236 366 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 123 403 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 359 769 zł w 2023 roku.
• 434 784 zł w 2022 roku.
• 394 836 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -31%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Rr agencja reklamowa wyniosły 123 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 359 769 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 34%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 123 403 zł w 2023 roku
• 125 020 zł w 2022 roku
• 135 928 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 34% w 2023 roku
• 29% w 2022 roku
• 34% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Rr agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 933 988 zł.
Organizacja zarobiła -73 397 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 397 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -900 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5860 zł w 2022 roku
• 3054 zł w 2021 roku

Organizacja Rr agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rasińska Iwona posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Rasiński Bogdan posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 27.02.2015 jest Rasińska Iwona kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.01.2006 do 27.02.2015:
• Rasińska Iwona (50% udziałów)
• Rymarek Dorota (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.02.2004 do 09.01.2006:
• Rasińska Iwona (50% udziałów)
• Rymarek Dorota (50% udziałów)