SCHULZ-MEDIA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000731213
NIP
9512461909
REGON
380181665

Podsumowanie

aktywa
706 tys.
przychód
2,3 mln
zysk
-98 tys.
wartość firmy
1,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WIERTNICZA, 98
Kod pocztowy
02-952
Rejestracja
2018-05-09
Rozpoczęcie działalności
2018-05-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDZU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Schulz-media plus osiągnęła 2 313 647 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 313 647 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 411 450 zł.
Strata netto wyniosła 97 802 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 462 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 313 647 zł w 2022 roku.
• 1 909 395 zł w 2021 roku.
• 1 852 196 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -19 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -97 802 zł w 2022 roku.
• 64 465 zł w 2021 roku.
• 27 723 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Schulz-media plus wynosi 1 820 253 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 784 119 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 364 051 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 820 253 zł w 2022 roku.
• 1 881 963 zł w 2021 roku.
• 1 648 515 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Schulz-media plus wyniosła 705 805 zł.
a
ktywa obrotowe to 705 805 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 705 805 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 370 429 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 335 376 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 141 161 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 705 805 zł w 2022 roku.
• 747 926 zł w 2021 roku.
• 668 256 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Schulz-media plus wyniosły 335 376 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 705 805 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 67 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 335 376 zł w 2022 roku
• 279 695 zł w 2021 roku
• 264 489 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
• 40% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Schulz-media plus wykazała przychody na poziomie 2 313 647 zł.
Organizacja zarobiła -97 802 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -97 802 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 7504 zł w 2021 roku
• 3406 zł w 2020 roku

Organizacja Schulz-media plus wykazała zysk netto większy niż 8% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 8% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 78% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Schulze Klaus posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.