ADVANTAGE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJIKRS
0000725640NIP
7010814216REGON
369855916
Podsumowanie
aktywa
783 tys.
przychód
6,3 mln
zysk
821 tys.
wartość firmy
7,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BATALIONU AK "KARPATY", 1A
Kod pocztowy
00-712
Rejestracja
2018-03-29
Rozpoczęcie działalności
2018-03-29
Kapitał zakładowy
14200,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Advantage media osiągnęła 6 276 621 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 276 621 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 455 941 zł.
Zysk netto wyniósł 820 681 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 255 324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 276 621 zł w 2022 roku.
• 4 305 282 zł w 2021 roku.
• 4 118 154 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 164 136 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 820 681 zł w 2022 roku.
• -291 008 zł w 2021 roku.
• -525 468 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Advantage media wynosi 7 718 428 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
251 292 zł a 15 691 553 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 543 686 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 718 428 zł w 2022 roku.
• 2 870 188 zł w 2021 roku.
• 2 745 436 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Advantage media wyniosła 782 754 zł.
a
ktywa obrotowe to 782 754 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 782 754 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 335 055 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 447 699 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 156 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 782 754 zł w 2022 roku.
• 2 205 650 zł w 2021 roku.
• 1 994 388 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 105%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 245%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Advantage media wyniosły 447 699 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 782 754 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 89 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 447 699 zł w 2022 roku
• 2 691 275 zł w 2021 roku
• 2 190 506 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2022 roku
• 122% w 2021 roku
• 110% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Advantage media wykazała przychody na poziomie 6 276 621 zł.
Organizacja zarobiła 820 681 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 820 681 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Advantage media wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.1%.