Dom Mediowy Czarna Owca to innowacyjny dom mediowy, który wyróżnia się na rynku mediowym poprzez pełną transparentność swoich działań oraz elastyczne podejście do współpracy z klientami. W swojej ofercie firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie planowania i zakupu mediów, co obejmuje zarówno systemy self-service, jak i bezpośrednie zakupy reklamowe. Realizując kampanie na ponad 20 globalnych rynkach, Dom Mediowy Czarna Owca osiągnęła imponujące wyniki, takie jak ponad 20 miliardów wyświetleń reklam oraz 5 milionów euro wydatków na kampanie. Kluczowym elementem ich strategii jest tworzenie spersonalizowanych planów mediowych, które odpowiadają na konkretne potrzeby klientów, a także analiza skuteczności kampanii z wykorzystaniem autorskich metod. Organizacja stawia na przejrzystość relacji z klientami, oferując różne modele rozliczeń oraz aktywne uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej. Dzięki ścisłej współpracy z klientami oraz ciągłemu dostosowywaniu działań do ich oczekiwań, Dom Mediowy Czarna Owca zbudował silne zaufanie i wiele trwałych relacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja DOM Mediowy Czarna Owca osiągnęła 5 846 712 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 383 474 zł. Pozostałe przychody to 463 237 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 518 487 zł.
Zysk netto wyniósł 1 864 987 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 835 245 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 846 712 zł w 2024 roku.
• 3 363 541 zł w 2023 roku.
• 5 071 593 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 266 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 864 987 zł w 2024 roku.
• 285 424 zł w 2023 roku.
• 560 562 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji DOM Mediowy Czarna Owca wynosi 13 406 691 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 048 935 zł a 26 109 819 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 914 706 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 406 691 zł w 2024 roku.
• 5 299 622 zł w 2023 roku.
• 6 979 804 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji DOM Mediowy Czarna Owca wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
DOM Mediowy Czarna Owca charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 612 427
zł.
Koszty operacyjne DOM Mediowy Czarna Owca wyniosły 3 722 740
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
87 490 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 612 427 zł w 2024 roku
• 424 677 zł w 2023 roku
• 432 263 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2024 roku
•
14% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów DOM Mediowy Czarna Owca wyniosła 4 046 123 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 761 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 285 123 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 046 123 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 731 913 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 314 210 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 577 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 046 123 zł w 2024 roku.
• 3 961 463 zł w 2023 roku.
• 2 468 162 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania DOM Mediowy Czarna Owca wyniosły 1 314 210 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 046 123 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 187 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 314 210 zł w 2024 roku
• 1 407 378 zł w 2023 roku
• 659 502 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2024 roku
• 36% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja DOM Mediowy Czarna Owca wykazała przychody na poziomie 5 846 712 zł.
Organizacja zarobiła 2 007 956 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 142 969 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 864 987 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 20 424 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 142 969 zł w 2024 roku
• 34 264 zł w 2023 roku
• 118 555 zł w 2022 roku
Organizacja DOM Mediowy Czarna Owca wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wełna Michał
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 12.07.2019 jest
Wełna Michał
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 08.12.2017 do 12.07.2019
był Wełna Michał
kontrolując 80% udziałów.