SOLAR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000713135
NIP
5272834064
REGON
369240072

Podsumowanie

aktywa
99 tys.
przychód
201 tys.
zysk
-872
wartość firmy
206 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 43A
Kod pocztowy
01-001
Rejestracja
2018-01-11
Rozpoczęcie działalności
2018-01-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Solar media osiągnęła 201 401 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 198 500 zł. Pozostałe przychody to 2901 zł.
Całkowite koszty wyniosły 199 372 zł.
Strata netto wyniosła 872 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 50 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 201 401 zł w 2022 roku.
• 259 399 zł w 2021 roku.
• 77 548 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -199 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -872 zł w 2022 roku.
• 107 659 zł w 2021 roku.
• -12 994 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Solar media wynosi 206 453 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 503 503 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 57 397 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 206 453 zł w 2022 roku.
• 676 409 zł w 2021 roku.
• 51 699 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Solar media wyniosła 99 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 99 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 99 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 96 247 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3245 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 99 492 zł w 2022 roku.
• 136 456 zł w 2021 roku.
• 7020 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Solar media wyniosły 3245 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 99 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3245 zł w 2022 roku
• 39 337 zł w 2021 roku
• 17 560 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 250% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Solar media wykazała przychody na poziomie 201 401 zł.
Organizacja zarobiła -872 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -872 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 27 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Solar media wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 43% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Świentczak Zofia posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 06.06.2022 jest Świentczak Zofia kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 18.01.2021 do 06.06.2022 był Świentczak Radzisław kontrolując 51% udziałów.
W okresie od 11.01.2018 do 18.01.2021 najwięcej udziałów posiadał Świentczak Radzisław . Jego udziały w tym czasie wynosiły 51%.