WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI PRZYSŁUGUJE KOMPLEMENTARIUSZOWI. 2. KOMPLEMENTARIUSZEM W SPÓŁCE JEST SPÓŁKA POD FIRMĄ SOLAR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. 3. SPOSÓB REPREZENTACJI SPÓŁKI KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO -CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM. 4. W SKŁAD ZARZĄDU SPÓŁKI POD FIRMĄ SOLAR MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI: RADZISŁAW ŚWIENTCZAK - PREZES ZARZĄDU.
Szerokie możliwości realizacji projektów reklamowych
Solar Media to agencja reklamowa z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w zakresie reklamy wielkoformatowej. Firma oferuje kompleksową obsługę projektów związanych z reklamą, dostosowując się do indywidualnych potrzeb swoich klientów. Główne usługi obejmują projektowanie oraz montaż billboardów reklamowych i banerów, które mają na celu efektywne dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców. Solar Media wyróżnia się pełnym zaangażowaniem w realizację projektów oraz dostosowaniem ofert do wymagań rynku. Dodatkowo, firma prowadzi serwis reklam, co zapewnia dbałość o utrzymanie i poprawny stan materiałów reklamowych. Oferowane produkty są stworzone z myślą o wytrzymałości i oryginalności, co przyciąga uwagę oraz zwiększa efektywność kampanii reklamowych. Firmę cechuje profesjonalizm oraz doświadczenie w branży, co sprawia, że jest ona godnym zaufania partnerem dla wszelkich działań promocyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Solar Media osiągnęła 1 394 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 388 638 zł. Pozostałe przychody to 6017 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 285 000 zł.
Zysk netto wyniósł 103 638 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -885 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 394 655 zł w 2020 roku.
• 2 280 197 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 59 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 103 638 zł w 2020 roku.
• 44 229 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Solar Media wynosi 1 442 323 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
98 002 zł a 3 486 637 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 274 996 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 442 323 zł w 2020 roku.
• 1 717 319 zł w 2019 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Solar Media wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2020 roku.
• 1,84% w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Solar Media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Wiarygodność firmy
Solar Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Solar Media wynosi 35 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 18 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 56 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 18 tys. zł a 56 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2019 a 2020 rokiem. Zmiana wynosi 3 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 35 tys. zł w 2020 roku.
• 32 tys. zł w 2019 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 18 tys. zł w 2020 roku.
• 5 tys. zł w 2019 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 56 tys. zł w 2020 roku.
• 91 tys. zł w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Solar Media wyniosły 1 268 505
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-3200 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 3200 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Solar Media wyniosła 251 256 zł.
a
ktywa obrotowe to 251 256 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 251 256 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 130 669 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 120 587 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 119 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 251 256 zł w 2020 roku.
• 131 679 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 41%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 79%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -85 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Solar Media wyniosły 120 587 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 251 256 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 938 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 120 587 zł w 2020 roku
• 104 648 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 31 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2020 roku
• 79% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Solar Media wykazała przychody na poziomie 1 394 655 zł.
Organizacja zarobiła 103 638 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 103 638 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku