"STUDIO ART" - AGENCJA REKLAMY I PROMOCJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000165190
NIP
9541942296
REGON
273367619

Podsumowanie

aktywa
113 tys.
przychód
294 tys.
zysk
-15 tys.
wartość firmy
239 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. CEGLANA, 4
Kod pocztowy
40-514
Rejestracja
2003-06-24
Rozpoczęcie działalności
1996-06-26
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JAK RÓWNIEŻ PROKURENT SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "studio art" - agencja reklamy i promocji osiągnęła 294 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 294 040 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 309 083 zł.
Strata netto wyniosła 15 043 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -52 107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 294 040 zł w 2022 roku.
• 222 403 zł w 2021 roku.
• 333 944 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -13 304 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 043 zł w 2022 roku.
• -58 052 zł w 2021 roku.
• -32 932 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "studio art" - agencja reklamy i promocji wynosi 239 395 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 735 099 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -99 522 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 239 395 zł w 2022 roku.
• 202 919 zł w 2021 roku.
• 320 820 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "studio art" - agencja reklamy i promocji wyniosła 113 348 zł.
a
ktywa trwałe to 4086 zł.
a
ktywa obrotowe to 109 262 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 113 348 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 57 824 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 55 524 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -29 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 113 348 zł w 2022 roku.
• 126 192 zł w 2021 roku.
• 187 233 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "studio art" - agencja reklamy i promocji wyniosły 55 524 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 113 348 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 55 524 zł w 2022 roku
• 53 325 zł w 2021 roku
• 56 313 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "studio art" - agencja reklamy i promocji wykazała przychody na poziomie 294 040 zł.
Organizacja zarobiła -15 043 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 043 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1579 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "studio art" - agencja reklamy i promocji wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Leki Janina posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.