Opis działalności:JPM Marketing to interaktywna agencja działająca w sektorze marketingu...internetowego, oferująca szeroką gamę usług dla firm pragnących wzmocnić swoją obecność w sieci. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych rozwiązań online, w tym w zakresie projektowania i prowadzenia kampanii Google Ads, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), projektowania stron internetowych oraz eCommerce. Agencja dostarcza kompleksowe strategie, które pomagają klientom zwiększyć ich zasięg i poprawić wyniki sprzedaży. Dzięki współpracy z różnorodnymi klientami na przestrzeni lat, JPM Marketing zdobyła bogate doświadczenie w dostosowywaniu swoich usług do specyficznych potrzeb każdej branży. Ich oferta obejmuje również szerokie wsparcie w zakresie PPC, social media oraz doradztwa marketingowego. Agencja jest znana z indywidualnego podejścia do każdego projektu, co pozwala na osiąganie wymiernych rezultatów i budowanie trwałych relacji z klientami. JPM Marketing angażuje się w rozwój swoich klientów, oferując nie tylko realizację projektów, ale także konsultacje strategiczne i analizy rynku, które pozwalają na bieżąco dostosowywać działania do zmieniających się warunków rynkowych. Pokaźna lista zrealizowanych projektów oraz pozytywne opinie klientów świadczą o wysokiej jakości usług oferowanych przez agencję.
W skrócie
Kampanie Google Ads
Pozycjonowanie SEO
Tworzenie stron internetowych
Rozwój eCommerce
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Jpm marketing agencja interaktywna osiągnęła 202 306 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 202 304 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 189 674 zł.
Zysk netto wyniósł 12 630 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 28 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 202 306 zł w 2022 roku.
• 133 456 zł w 2021 roku.
• 116 445 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 630 zł w 2022 roku.
• -11 015 zł w 2021 roku.
• 9983 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jpm marketing agencja interaktywna wynosi 221 271 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
35 881 zł a 505 764 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 221 271 zł w 2022 roku.
• 115 379 zł w 2021 roku.
• 151 935 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Jpm marketing agencja interaktywna wyniosła 61 846 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 846 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 846 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 47 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 004 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 846 zł w 2022 roku.
• 56 486 zł w 2021 roku.
• 92 458 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Jpm marketing agencja interaktywna wyniosły 14 004 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 846 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 004 zł w 2022 roku
• 21 274 zł w 2021 roku
• 46 629 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Jpm marketing agencja interaktywna wykazała przychody na poziomie 202 306 zł.
Organizacja zarobiła 12 630 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 630 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -892 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 873 zł w 2020 roku