JPM MARKETING AGENCJA INTERAKTYWNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000662716
NIP
1132929868
REGON
366532957

Podsumowanie

aktywa
62 tys.
przychód
202 tys.
zysk
13 tys.
wartość firmy
221 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PROSTA, 70
Kod pocztowy
00-838
Rejestracja
2017-02-09
Rozpoczęcie działalności
2017-02-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.jpmmarketing.pl
Email
biuro@jpmmarketing.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: JPM Marketing to interaktywna agencja działająca w sektorze marketingu ...
W skrócie
  • Kampanie Google Ads
  • Pozycjonowanie SEO
  • Tworzenie stron internetowych
  • Rozwój eCommerce

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Jpm marketing agencja interaktywna osiągnęła 202 306 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 202 304 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 189 674 zł.
Zysk netto wyniósł 12 630 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 28 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 202 306 zł w 2022 roku.
• 133 456 zł w 2021 roku.
• 116 445 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 630 zł w 2022 roku.
• -11 015 zł w 2021 roku.
• 9983 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Jpm marketing agencja interaktywna wynosi 221 271 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 35 881 zł a 505 764 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 221 271 zł w 2022 roku.
• 115 379 zł w 2021 roku.
• 151 935 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Jpm marketing agencja interaktywna wyniosła 61 846 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 846 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 846 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 47 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 004 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 846 zł w 2022 roku.
• 56 486 zł w 2021 roku.
• 92 458 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Jpm marketing agencja interaktywna wyniosły 14 004 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 846 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 004 zł w 2022 roku
• 21 274 zł w 2021 roku
• 46 629 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Jpm marketing agencja interaktywna wykazała przychody na poziomie 202 306 zł.
Organizacja zarobiła 12 630 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 630 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -892 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 873 zł w 2020 roku

Organizacja Jpm marketing agencja interaktywna wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wróblewski Jacek posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Kwaśny Marcin posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.